liljeblomst Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 hei, er på gjestebesøk her fra "bligravid";) lurer bare på hvor seint noen av dere fikk svar på gaviditetstesten? har over 1 mnd forsinket mens, men bare negative tester..vært hos lege i dag og målt hcg,får svar på mandag..er det noen av dere som ikke testet positiv før i uke 8 eller seinere?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det har jeg aldri hørt om noen som har gjort, trodde ikke det var mulig. Beklager! Testene er normalt svært pålitelige, og har du tatt flere tester, så...
Brummeline3barnsmor Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 vet faktisk om et par stykker som har vært gravide på tross av negative tester og hcg prøve...noen produserer rett å slett for lite hcg..
To tette og ei badehette ;) Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Yep, jeg var en måned på vei og testen viste negativt, så det er fullt mulig. Men hvis testen viser positivt, så stemmer nok det. Men det hender at testen kan vise negativt selv om man er gravid.
Tobias og Robin Skrevet 3. november 2007 #5 Skrevet 3. november 2007 mitt første svangerskap fikk jeg ikke bekreftet med positiv test før jeg var i uke 8. Denne gangen i uke 6-7. Jeg vet at kroppen min er treg til å prdusere hcg, og at det dermed tar tid før testen slår ut...
liljeblomst Skrevet 3. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2007 åååå...takk for svar! er en smule stresset siden alle tester er negative, men eg enda ikke har fått mensen..og det er ALTFOR lenge til mandag..hehe..hvis eg er gravid er eg i uke 6 trur eg..så da krysser eg fingre og tær for at blodprøven på mandag gir meg det svaret eg håper på!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå