Gå til innhold

hjeeelp noen, blør litt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 12+4 idag. i går bynte det med litt blodspor i utfloden, så ble det rødrosa tynn utflod. nå i dag har det kommet litt levret blod og brunaktig utflod, tynt. Noen som har opplevd dette? noen det har gått bra med?`Får ikke ul før i mrgen, holder på å gå på veggene her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplevde det samme som deg i uke 12 og uke 13.

Det var en "lapp" av morkaka som hadde løsnet, og var helt ufarlig!

Jenta mi er nå 18 måneder :o)

Lykke, lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar! håper det er noe sånt her og. Har ikke smerter hvertfall. Noen flere?

Skrevet

Jeg hadde litt rosa utflod i går, men det gikk over før jeg syntes det var noe å ringe legen for. Nå er jeg litt bekymret, da. Men jeg har en følelse av at det ikke var noe. Her kom det ikke noe levret blod, da.

Skrevet

Hei!

Om det "bare" er litt kan du bare ta det med ro :o)

Når du er kommet så lang vil du etter all sannsynlighet få rier og kraftige mage/rygg smerter om ting hadde gått galt.

Jeg er 9 + 3 og har selv vært på UL i dag. Fikk noe jeg oppfattet som en kraftig blødning i går - men når jeg ser tilbake var det ikke så mye ;o) Alt sto bra til med lille føtus på 2,5 cm. En liten søt krabat ;o)

Skjønner at det er mange vansklige tanker, men jeg er helt sikker på at det går bra.

Lykke til!

Skrevet

Jeg ville ringt legen. Det er ikke for å skremme, men jeg var kommet til uke tretten, da det begynte så smått med litt blodspor på papiret. Det stoppet opp, og begynte på'an igjen. En uke etter var jeg innlagt på sykehuset for å få bort det døde fosteret. Jeg hadde ingen smerter. Men håper selvsagt at alt går bra med deg, men ring legen. Det ville jeg ha gjort, så får du iallefall sjekket det. *krysse fingre*

Skrevet

Så flott at alt var ok med din sga. Leit med din småtrollet. Har time til ul om under 1 time. Er overnervøs... Håååper alt er bra, men har kommet brun utflod med størknet blod, så er ikke så veeeldig optimist!

Tusen takk for lykke ønsker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...