Gå til innhold

Venter og venter på TR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg husker fader i meg ikke når jeg sist hadde TR. Jeg har pleid å ha en fast 28 dg syklus. Men først trodde jeg jeg skulle ha TR helgen i Uke 42, men da kom det ikke noe. Så tenkte jeg at jeg hadde tellt feil, og at den kom helgen i Uke 43. Men nå er det helg i Uke 44, og den ser ikke ut til å komme nå heller.....

Jeg har ikke skrevet ned noe noe sted. Men nå står det i allefall her.... Så neste gang jeg er usikker, så kan jeg gå inn å sjekke her.

(",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen TR denne helgen heller. Testet svakt negativt i kveld, men er usikker på om det var innenfor de 5 min det skal leses av på QR. Jeg leste av innen Ca 5 min var det, men det kan ha vært 6 eller 7 også :-)

Så jeg får se i morgen også. Det er vel best med morgenurin i alle tilfeller.

(",)

Skrevet

Håpe den kommer snart da, eller om du kan teste positiv..

Kjedelig å måtte vente sånn.. Sutter her og skulle hatt TR igår, den kommer ikke.. Negative tester.. Blir gal..

Men får vel bare vente da..

Lykke til;o)

Skrevet

går å venter å venter jeg også. på dag 38 i dag... er bare SÅÅÅÅ lei.

Skrevet

Flott med hun som først testet positivt 19 dager etter IM. Det gir jo oss andre håp også.

Vi har prøvd å telle etter når jeg sist hadde mens. Ringt mamma også som vi var sammen med en helg, og hos henne i uke 40 hadde jeg ikke TR. Og jeg har ikke hatt det etter det heller.

Sist jeg husker at jeg hadde TR var i uke 38 (tror jeg, da). Så får vi vente og se til i morgen tidlig.

(",)

Skrevet

Begge dere to står jo egentlig i køen før meg, da. Men vi har hatt vårt i vår familie også :-) Så jeg har vel god karma, for mamma og pappa hadde det ikke. Jeg er nemlig adoptert, så de har vært prøvere lenge de også. Har spurt mamma masse om dette, og lovet henne at hun skal få være med på fødselen, om det lar seg gjøre. For hun har jo aldri opplevd det.

Men jeg er mest usikker på sist TR, for ukene går jo så fort.....

Jeg håper det går bra med dere begge. Må være slitsomt til tider.

(",)

Skrevet

før sist tr kom den ikke på 5 månder...

men har på følelsen at den kommer denne uka...

tror ikke at noen er i kø foran andre men håper d klaffer for oss alle snart.

blir litt motløs i blandt...

Skrevet

Det forstår jeg. Det som er så rart med menneskehjernen, er at jo mer "motstand" du møter, jo mer intenst ønsker du deg det som gir deg motstand.

Og det må være helt ulidelig vondt å miste! Å først få gleden, og så sorgen. Det må føles urettferdig noen ganger også. Jeg tenker på dere alle som har mange PP. Har også ei venninne som først adopterte en gutt fra Sør-Amerika, og da når kroppen hadde begynt å slappe av, så fikk de ei "egen" tulle også.

Skrevet

Ja det er slitsom til tider.. Det å teste hele tiden, vente på TR osv osv..

Men håper du slipper å være her så lenge som oss.. Det gjør jeg virkelig altså..

Krysser fortsatt fingrene for meg selv at TR ikke kommer enda;o) Vært moro om det hadde klaffet nå før jul..

Skrevet

Noen tester visst ikke positivt før opp til 17 uker inn i svangerskapet. Så sålenge TR ikke har kommet, så er det jo håp som alle sier....

(",)

Skrevet

uff ja.. men tror egentlig at d hører sjeldenheten til....

men er jo låv å håpe... har gitt opp håpet denne månden så jeg går bare å venter...

Skrevet

Jeg har det som taktikk, jeg. Å ikke håpe, men regne med negativt. For da kan du ikke bli så veldig skuffet om det er negativt, du slipper å glede deg selv opp, og du blir ekstra glad om testen skulle være positiv :-)

Lykke til begge to!

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...