Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har hørt at det er ganske vanlig å bli plaget med hemmorider etter å ha født. Har mistanke om at jeg har det men er usikker. Hvordan kjennes det at man har hemmorider? Hva må man gjøre for å bli kvitt det? Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 fikk etter fødselen.. Det startet med at det klødde veldig.. så ble det ømt og sårt, og jeg kunne kjenne en "kul/klump" litt ovenfor endetarmsåpningen.. Du får kjøpt reseptfri stikkpille og salve på apoteket. De jeg brukte var alcos anal stikkpille, og scheriproct salve. Denne kombinasjonen tok hvertfall knekken på min hemoride:-) Det er ikke farlig, men meget ubehagelig ja..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 jeg merka det va at jeg blødde fra ræ.. og hadde vondt når jeg dreit:-P.. legen undersøkte meg ,men fant ingenting.. så på sykehuset fant de ut hva det var å de satt på strips.. ubehagelig ,men effektivt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå