Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Her kommer et lite surve innlegg fra meg, for jeg hater rett og slett å være sjuk. Søndag til tirsdag hadde jeg mage somslo seg vrang, og alt rant bare tvers igjennom. På Onsdag fikk lillemann omgangssjuken, og kastet opp som bare det. I går var vi alle friskere enn på lenge.. Idag fikk jeg omgangssjuken, og det værste jeg veit er å kaste opp. Jeg ha sovet i hele dag, utenom når jeg var på do.. Vondt i hele kroppen.. Sånn da ha jeg klaget litt..
Twintipp og himmelblå Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Huff og huff det hørtes ekstremt slitsomt ut:o( Ønsker dere masse god bedring.. Nå er det straks idol, kanskje det kan muntre deg opp litt, hihi?? God bedringsklem fra meg
Tante Sofie # Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Off, er så enig! Stakkars deg!!! Føler med deg, det er grusomt med omgangssyken!!!! Most eple er brq for magen, om du klarer å få det i deg!!! VELDIG GOD BEDRING!!! KLEM
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 føler med deg. var syk for en ukes tid siden, vondt i kroppen og halsen, og ingen stemme. og nå er jeg kjempe forkjølet.... nesen er tett men renner. og øynene svir og renner som bare det. så klarer nesten ikke forkusere på noen ting:( sittet ved pcen i ti min nå, og kjenner jeg må gi meg. god bedring til deg:) og meg.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå