Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så sint på mannen min... han var på jobb fra mandag til torsdag ettermiddag...

idag reiste han ut kl 11 for å trene og handle.. kom ikke hjem før kl 1730..... sier at han har full rett til dette da han ikke har hatt fri på lenge.. og han synes at jeg skal kontrollere han siden jeg ringte 2 ganger imens han var borte.........................

så skjeller han meg ut når han kommer hjem siden jeg er sur når han har vært borte så lenge....

jeg blir GAL.... Og kjempe lei meg,,, orker ikke si han imot eller å forklare hva jeg mener.. fordi han er så sta og mener at han hadde all rett.........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke noen tips egentlig, han høres litt lite forståelsesfull ut, syns jeg.. har dere snakket skikkelig?

Ville egentlig bare gi deg en klem jeg...

Skrevet

Sorry, men jeg er enig i mannen din jeg. Det er da ikke ille å være borte fra 11 til 17.30..... Dere får da hele kvelden sammmen...og igår kveld hadde dere også.

Så dette gjør du litt for mye ut av.

Skrevet

takk for klem ....

har skjedd mange ganger før.. og jeg har prøvd å forklare.. men han forstår ikke at det er arbeid for meg å være hjemme med jenta vår.... når han er borte er vi jo sammen hele døgnet......

han mener at jeg er super kjip mot han...... og tar fra han all frihet..

nå er jeg bare kjempe lei

Skrevet

Men nå er jeg ekstra vant til å ha en mann med en tidskrevende jobb, og skjønner at han har andre ting å ordne også.

Skrevet

jeg synes 6 og en halv time uten å svare tlf(?) er mye jeg da, og når han også har vært borte mesteparten av uke, så hadde det vel vært ok om han hadde prioritert hun litt tenker jeg.. jeg hadde synes det, men hver sin mening.. :o)

Skrevet

Mannfolk er litt PMS innimellom de ogsaa....

Legg det bak deg,saa slipper du irritere deg over det. Han hoeres ikke ut til aa forstaa at du foeler deg alene,saa prat om det naar ting har roet seg litt...

Stahet kan dessverre vanskelig kureres...

Skrevet

For meg høres det ut som en mann som elsker seg selv mer enn kone og barn. Klart han skal få fri, men det må jo du også få. Og man sier da fra at man skal være ute hele dagen. Si det som det er: du vil ikke kontrollere han, men bare skape en bedre kommunikasjon. Er da vanlig at man gir beskjed når man ikke kommer hjem etter trening. Hvem vil vel sitte hjemme hele dagen og vente på mannen som lovte å komme, men som aldri dukket opp.

Skrevet

Skjønner godt at Hi er skuffa og sint, det hadde jeg også blitt om ikke mannen min hadde prioritert barna våre etter å ha vært borte.

Har også opplevd å bo med mann som pendler. Hadde en liten en på 1,5 år og var godt gravid med nummer to. Når mannen kom hjem på torsdagene var jeg super sliten. Hadde han stukket slik din mann gjør hadde jeg blitt veldig lei meg!

Nå bor vi og jobber i samme by, heldigvis. Vil også slenge med at selv om jeg har en krevende jobb var jeg mye mer sliten da jeg var hjemme med de små (selv om det selvsagt også var helt fantastisk!) så du hat min fulle sympati. La mannen din være alene noen dager med barnet, så går det nok fort opp for han hvordan det er å være alene med barn!

Lykke til!

Skrevet

jeg skjønner deg godt. har selv en mann som jobber flere dager borte. når han kommer hjem så er første dagen hans hjemme VÅR dag sammen.. da bruker han dagen sammen med meg og våre to barn!! er jo det han vil da så skjønner ikke helt mannen din egentlig..

Skrevet

Kan tenke meg at dere begge er lit "fed up" med å ikke få nok fri-tid, for det trengs nemlig, når man er flink mamma og pappa!

Så klart han må få litt fri, og av og til er det deilig å kunne bare gjøre som en vil (frihet under ansvar).

Men det er også klart at DU trenger litt fritid, syns dere skal bli enige om at dette er greit og sånn og sånn skal dere gjøre det!

Det blir ikke mye fritid som foreldre, men dere bør unne hverandre noen timer hver uke, da får barna litt alenetid med den enkelte forelder og, det gjør veldig godt!

Lykke til:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...