silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 da hopper jeg over fra 7.januar til desember jeg pga planlagt keisersnitt den 28.desember
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Oj, så spennende! Så kjekt å ha en konkret dato å forholde seg til, da vet du litt mer om hva du har å forholde deg til:) Blir nok en fin jul dette her!
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hvordan blir det med permisjonen da? Blir den regulert etter ks datoen??
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 ja spennende og rart,fødte normalt sist men var dette jeg ønsket denne gangen så kan endelig slappe av fremover,ønsker deg lykke til
*Vetlis* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 øh...... ups!!!!!!!!!!!!! Vil det si at de tar planlagte snitt i romjula? Pokker! Da kan det være jeg får 29 desember. Å jeg som hadde satset på 2 januar :-(
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 nope,skal ha 100% i 44 uker, permisjonen følger UL terminen så legen min sa det er egentlig bare greit det,da får man 2 uker eksrta da med babyen da pluss minus
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 vetlis: ja her i kr.sand tar de i romjula,men ikke tirsdag og torsdag,ble derfor fredag på meg nyttårsaften på barsel hihi. skjer noe før blir det hastesnitt,og da spiller jo ikke dagene noen rolle...
"gullet" Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 jeg har permisjon etter keisersnittdatoen, for og få de 3 ukene før fødselen og hvile meg, og pusle m det jeg har igjenn... vi skal også ha 100%
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Heia silje:) Da kan det hende vi skal feire sammen på sykehuset da:D
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 gullet: fylte du ut permisjonspapirene etter a du fikk ks datoen da? eller kan du inn å rette opp dette etterpå??
"gullet" Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 fylte de ut etter jeg fikk datoen, fikk m ett bekreftelsebrev som jeg la ved søknaden, får d må de ha... men skal være ærlig og innrømme atjeg ikke leverte d før i dag. og KS den 17 desember.. så litt i siste liten, men... har nok vært litt sløv fordi arbeidsgiver betaler ut lønn som vanlig...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. november 2007 har levert de inn før jeg fikk noe ks dato,legen min sa det gjorde ingenting det,er sykemeldt ut svangerskapet uansett så de har alt av papirer på meg på NAV hvis de lurer på noe...
"gullet" Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 men man kan kanskje få endret dette hvis man har sendt inn i god tid.. for permisjonen har jo ikke startet enda, er visst, som jeg har forstått d, når den begynner og løpe at du ikke kan gjøre endringer..
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. november 2007 ja godt mulig det koselig det vettu,kan vi sitte med sånn små kranse- kake pong-ponger hehe
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 Haha ja også kansje vi kan gå ut med en stjernerap eller noe:)!hehe
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 2. november 2007 ja vi må jo feire ihvertfall skal faen meg be typen ta med jeg på nyttårsaften så har du bare med å komme deg inn på føden du oxo blir der jeg fra 4-9 dager alt etter formen...
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 Hehe ja jeg skal begynne og løpe i trappene 27:D
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #18 Skrevet 2. november 2007 ja kan funke bra det,funka bra på ei venninne av meg sist vi gikk gravide og jeg fikk 3 dager før hennes termin,gjett om ho gikk i trapper haha,gutten kom som et skudd da
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 kan jeg spørre hvorfor du fikk keiser snitt.har også hatt det første gang.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #20 Skrevet 2. november 2007 Litt rart å tenke på at med denne fødselsdatoen skal barnet ditt begynne på skolen et år før h*n hadde gjort det hvis h*n ble født på termindagen... Synes egentlig det er helt greit sånn som norsk skolesystem er. Har selv et barn som er født i desember. Var litt lei meg i begynnelsen at hun må på skole som 5-åring, men det går kjempefint:) Hun hadde nok kjedet seg i barnehagen, jeg har fått inntrykk at på skolen/SFO kan de leke masse pluss at de lærer noe også. I barnehagen var det bare og bare lek... og min datter kunne lese allerede for et år siden. Så er det jo greit at hun nå lærer en bokstav i løpet av en uke, bedre enn å begynne med det om et år:) Nå ble det litt utenfor tema, men din termin/ks-dato fikk meg bare til å tenke på det. Lykke til:)
*Vetlis* Skrevet 3. november 2007 #21 Skrevet 3. november 2007 Oki, de tar meg nok ikke inn uansett den 29 for det er jo en lørdag hehe, så ikke det før etter at jeg skrev innlegget.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #22 Skrevet 3. november 2007 jada har tenkt på at han kan bli yngst i klassen dakkars,men har ei venninne som er født 28.desember og ho ble eldst i klassen sin da mora valgte å utsette til høsten etter,så vi får se vi da vet hvor kjipt det er å være født sent,er selv november barn...
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. november 2007 Forfatter #23 Skrevet 3. november 2007 har også hatt det første gang? mener du deg selv da el? jeg fødte normalt første gang,men ho satt fast,riene stoppet og de lå seks stk på magen min til slutt pluss dryppet,var ikke no særlig kan du si,har skjevt bekken og hatt to akutte nyresvikt i dette svangerskapet pga han lille presser på høyre nyre,kort fortalt;that`s it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå