Maud Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Minstemann her er 27 måneder og haaater å pusse tennene. Det er skrik og protester hver dag. Vi pusser selvfølgelig allikevel, trøsten jeg fikk fra tannpleier da jeg var der med storebror var at det pleier å gå over når de blir 3 år. Det er lenge til synes jeg... Vi pusser med elektrisk tannbørste, holder ungen fast og får pusset greit nok. Allikevel har han nå noen brune flekker på tennene. En venninne sa at noen små barn danner tannstein og at de må pusses vekk av tannlege når barnet blir litt større. Er det noen som har hørt om dette??
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #2 Skrevet 3. november 2007 Min jente har det på nesten alle tennene. Tannlegen kaller det "barnebelegg" og sier at det er normalt og forsvinner av seg selv. Jenta var flink med tannpuss en stund og da så vi at belegget begynte og forsvinne men nå har det kommet tilbake da hu plutselig ikke vil pusse tenner lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå