Gå til innhold

Linn M, så jeg deg her inne nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom bare til å tenke på innlegget du hadde om gutten din som hadde vært med faren sin på ferie.....var det til Tyrkia det var.

Hvordan gikk det med han? Tullet faren da han ringte til deg, eller hadde han virkelig omskjært han?

Håper ikke jeg riper opp i noen jeg ikke skulle ha gjort...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei joda han er omsskåret han. Blir rettsak og greier, men ting tar litt tid. Fikk ikke anmeldt det, for det er visst ikke ulovlig i Norge. Men skal prøve å få full omsorgsrett.

Sønnen min har det bra han, forholdene tatt i betraktning. Du ripper ikke opp i noe som helst he he:-) Forbauset over at du husket det jeg, nå ble jeg imponert.

Skrevet

Huff, for en fæl ting å gjøre, hva tenkte han egentlig på.......?

Håper du vinner på alle punkter. Selv om gutten ikke har tatt skade så var dette langt langt over streken. Hvordan skal du kunne stole på han etter dette.

Nei gurimalla, blir litt i sjokk her.

Må innrømme jeg hadde glemt det, men så så jeg nicket ditt nå og viste det var ett eller annet opprivende du hadde skrevet en gang. Måtte tenke og lete litt i gamle innlegg, men plutselig gikk det opp et lys.

Skrevet

Jepp, har ikke mer tillit til den mannen nei. Verste var liksom at han hadde lagt sønnen min i narkose og skjært i han mens jeg trodde de var på stranda og koste seg.

Vi har vært på mekling og der påsto han at han hadde omskåret han fordi han hadde for trang forhud... Ja ja han må gjerne prøve seg på det, men kommer nok ikke langt.

Hva han tenkte på... Hmm tror nesten ikke han tenker i det hele tatt jeg;-) Ødelegger forholdet sitt til både meg og sønnen sin i alle fall.

Skrevet

For en stor dust!!!!!

Hadde han vært plaget av trang forhud hadde han ikke trengt å dra til Tyrkia for å fikse det. Slikt får en hjelp for på alle norske sykehus.

Tror jeg hadde klikket fulstendig jeg.

Skrevet

helt merkelig at du ikke fikk anmeldt det. greit nok at det ikke er ulovlig, men jeg får jo fader ikke åpnet en bankkonto uten farens signatur når vi har delt foreldrerett så da burde det jo gå an å anmelde noe han har gjort uten ditt samtykke. hmf. idiotisk.

Skrevet

Jepp, jeg har brukt verre ord om han enn en stor dust. Hele historien er jo tragisk. Dårlig gjort av den nye kona hans å gå med på det også, hun er jo norsk og burde absolutt vite bedre. Men men, jeg forventer ikke så mye av noen av de to, de er ikke skarpeste kniven i skuffen noen av dem.

Han dreit seg ut på meklingen i alle fall; hylte og eksploderte og skrek at alle i Norge var rasister og at jeg fortsatt var forelsket i han og det var moren min også osv...

He he folk som jobber på familievernkontoret er jamen vitne til mye rart. Verste er jo at det er jeg som ender opp med å bli flau over han, tenk at jeg var så dum... Hva så jeg i han liksom? He he men han var veldig pen å se på da..... Som 16 åring falt jeg vel for det:-)

Det er dessverre sånn at det er ulovlig å omskjære jenter, men ikke gutter. Men kan visst kjøre en rettsak på det i og med at han har tatt foreldreansvaret i egne hender...

Skrevet

Hei hei

Husker deg og det som skjedde. Etterlyste deg faktisk flere ganger for å høre hvordan det gikk. Nå vet jeg det :-)

Håper det går greit med retssaken. Lykke til i hvert fall.

Skrevet

Oi det har jeg ikke fått med meg. Jeg er ikke her inne fast, har sånne perioder hvor jeg er her hele tiden og så glemmer jeg det litt bort plutselig.

Det går nok bra, jeg er ikke ute etter å ødelegge for noen. Ville aldri nektet han å se sønnen sin selv om han er dust.

Det verste som kan skje er at han ikke mister foreldreansvaret, det er jo sånn det er nå, så da får vi bare se hva som skjer. Skal møte advokaten min på mandag. Spennende å høre hva hun mener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...