Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jepp, høres helt fjernt ut å være glad for tanta i dette forumet, men for oss var det en dag vi har ventet på!! Grunnen er enkel: nå kan vi endelig begynne å prøve igjen etter at vi mistet i SA for over en måned siden. Har slitt med at HCG gikk så sakte ut av kroppen, men nå er også testen negativ, så nå kan vi gå igang igjen En helt annen ting er det faktum at jeg kjenner meg litt redd for å bli på vei igjen. Veldig usikker på hvordan vi vil reagere på en eventuell positiv test neste gang. Er det noen som har erfaringer å dele på dette punktet, tar jeg imot med takk Men uansett, nå føler jeg meg som en del av dette forumet igjen i hvert fall, og gleder meg mest til alt det spennende som forhåpentlig vil skje om ikke så lenge!
flypapir Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Så heldig du er!! Håper det går rette veien denne gangen! Her venter vi også på tanta,mistet for to uker siden i sa,så må vel belage meg på minst et par ukers venting til...sukk... Dagene er laaaange. Lykke til videre, får håpe tiden her inne på bli gravid blir kort for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå