*Minnie Mus* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Lili... En kjendis - tror det var Bertine Zetlitz eller noe sånt kalte datteren sin for dette. Synes det var litt søtt jeg, liker det best på engelsk, men men
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Lilly liker jeg. Passer godt til Linn om du venter ei lita tulle.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Helt ok, ikke et navn jeg ville valgt
*Minnie Mus* Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Hei jeg venter ikke jeg altså, bare litt opptatt av navn og sånn he he
nickoline og supermann Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 vi snakket om det hvis vi fikk jente.......... hadde emma emilie lilly og nickoline på lista! Hans oldemor het lilly. er foresten oldemor navn alle sammen men er glad vi fikk en liten andreas i stedet;)
tre små... Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 kjempe vakkert!!! tenkte veldig på det da jeg gikk gravid.. ville oppkalle eller oldemora ( lilly).. men var veldig i tvil så ble ikke det.. men nydelig er det syns jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå