Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lili...

En kjendis - tror det var Bertine Zetlitz eller noe sånt kalte datteren sin for dette. Synes det var litt søtt jeg, liker det best på engelsk, men men

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilly liker jeg. Passer godt til Linn om du venter ei lita tulle.

Skrevet

Helt ok, ikke et navn jeg ville valgt

Skrevet

Jeg liker Lilly kjempegodt.

Skrevet

Hei jeg venter ikke jeg altså, bare litt opptatt av navn og sånn he he

Skrevet

vi snakket om det hvis vi fikk jente.......... hadde emma emilie lilly og nickoline på lista!

Hans oldemor het lilly. er foresten oldemor navn alle sammen

 

men er glad vi fikk en liten andreas i stedet;)

Skrevet

Helt nydelig!!!!

Skrevet

kjempe vakkert!!!:)

 

tenkte veldig på det da jeg gikk gravid.. ville oppkalle eller oldemora ( lilly)..

men var veldig i tvil så ble ikke det.. men nydelig er det syns jeg..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...