Gå til innhold

allerhelstNorge!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hatt det fint med familien på tur?

Har vært bittelittegranne misunnelig på den sola og varmen, men unner dere alle sammen det av hele mitt hjerte:-)

Får ikke til noen tur til UK før jul.....det er travelt på jobb og nesten alle helger opptatt fremover......også jeg som hater sånn planlegging......grrr. ..men man kan jo ikke alltid gjøre som man lyster heller:-)

Når kommer du hjemover neste gang? Da blir det jentekveld med egen bartender altså!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt det helt fantastisk fint vi!!! Det gjorde kjempegodt etter en uke på sykehus og intensiven med lille-kruttprinsessa. Deilig og varmt med toppers vær hele tiden. Jentene har utvikla svømmehud både her og der ;)

Tenkte meg nesten at det ikke ble noen UK tur på deg før jul, men vet du hva: SAS skal begynne å fly Oslo-Bristol i april!!!! Flyavgang på tirs, tors og sønd. Da blir det mye enklere vet du, for vi er ikke mange minuttene fra Bristol. Og Bristol er så vidt jeg vet en fin by. Mamma kommer heldigvis over en tur før jul, så jeg får meg pinnekjøtt til jul og alt det andre norske jeg trenger for å få til en noenlunde hyggelig jul. Har ingen ide om når kroppen kommer seg til norsk jord, men har et ørlite håp om de to midterste ukene i april, for da har jentene "påskeferie" fra skolen. Får Tromsø-besøk i slutten av april og det gleder jeg meg jo til.... Hun har faktisk fått seg flybillett Tromsø-Oslo-Bristol til kr.1300!!!!! Ikke veldig dyrt. Pluttselig var ikke Moss så langt unna lenger. Jeg er helt klar for egen bartender jeg vet du.....!!! Kanskje vi får til noe mere enn kaffe, eller? ;)))

Skrevet

Såklart vi må få til mer enn kaffe ja:-) Lover verdens beste Strawberry daiquiries;-))

Og ja, jeg SKAL over når det blir flyginger til Bristol! Da blir det litt enklere for både deg og deg...hihihi, for London hadde vært gøy det også, men innbiller meg at det kanskje blir mer koselig i Bristol:-)

Gleder meg til det!!

Koselig med Tromsøbesøk da, alt bra der også?

Skrevet

Alt vel på nord-fronten. Hun sendte sms da vi var på vei til Gran Canari, og sa at hun hadde bestilt flybillett. Det var surprise det, sor jeg ante ingen ting.

Ifølge Trude Mostue, og andre som har holdt til i området, er Bristol en utrolig fin, internasjonal og bra by. Så da får vi finne ut om det er tilfelle da.... Og så blir det jo mye billigere enn å bo på hotell i London. Er snart en fattig student vet du ;)

Skrevet

Ja det er du jo:-)

Men vi klarer uansett å kose oss vi.......har jo klart det sammen i 33 år, så hvorfor ikke igjen:-) Vi har tross alt hatt helt like blå knestrømper med røde hjerter på;-))

Og med litt vin og godt humør så klarer vi oss helt flott:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...