Gå til innhold

Luer og hatter og votter og slikt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har vi fått inn en diger eske med vareprøver fra broderen idag og vi har hatt det så festlig:-)

Både store og små, venner og naboer har vært mannekenger og prøvd vintertekstiler i lange baner:-)

Lille rosa har plukket ut de fineste luene som ser ut som blekksprutarmer i alle farger øyet måtte ønske:-) Blekrosa vanter med pus, skjerf i alle slags farger, votter til store og små, så nå er vi klare for aketurer:-) Vi store jentene har nå luer med lange fletter, i knallfarger og er så fine:-)

Så fikk vi ryddet i vinterkurvene i gangen og nå går et lass avgårde til Fretex:-) Det vi hadde var jo ikke akkurat slitt, for dette er fast tradisjon hvert eneste år:-) Kjekt å få det levert på døra:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha ha! Flott med storebror som har så mange fine luer.

Her har jentene fått hvert sitt nye sett med lue-vanter-skjerf. Lille-krutt har nå sovet med sin nye lue på om natten en hel uke, så glad var hun for ny lue med Dora på...:))

Skrevet

Hihihihi, synes jeg ser det lille sjarmtrollet ja, med lue såklart:-)

Lille rosa digger luer og hatter, og det har alltid jeg gjort også vet du.....kanskje det er genetisk;-))

Skrevet

Høres deilig ut med en sånn ladning. Det hadde vært noe for meg også. Jeg er generelt svært lite glad i shopping og nå med en medisinball på magen og lav utholdenhet, er det i hvert fall ikke attraktivt...

Skrevet

Oi! Det hørtes artig ut!!!

Jeg er som Maud... meget lite utholdende når det gjelder shopping.... selv uten medisinball ;=)

Skrevet

Deilig å få sånt levert på døra da :)

Jeg er heller ikke spesielt glad i shopping,synes det er varmt,slitsomt og stressende om jeg ikke vet akkurat hva jeg skal ha da :))....og lue,skjerf og votter har jeg ikke hatt på meg siden bøttehatten på slutten av 70 tallet....hehe...kanskje det er derfor ;)

Skrevet

Hahahaha, de husker jeg godt, og de var ikke spesielt sexy;-)) Hadde i kremfarget og mørkeblå jeg......i ullfilt..........og tror du ikke jeg hadde Geiger jakke også da;-) Var jo egentlig altfor ung til å gå med slikt da, men hadde en eldre søster og hermet etter henne:-)

Skrevet

De var ikke sexy nei...og de var utrolig varme og stikkete. Jeg hadde en i mørkeblå,hvite, lilla og røde striper...fysj og fysj.

Ble byttet ut med rød Busnell lue etterhvert...hakket bedre.

Geiger jakke har jeg ikke hørt om.......men derimot sånne rare poncho"er ....hahah...med hvite frynser!!!

Men har ikke hatt et plagg på hodet etter jeg ble stor nok til å bestemme selv ;)

Skrevet

Jeg hadde Geiger jakke ;-) Og med tanke på at jeg er enda yngre enn deg er det vel egentlig mer til skrekk enn noe annet ;-) Tror egentlig at jeg i klesveien tar alt i motsatt rekkefølge. Begynte som syttiåring og nærmer meg snart ungdomstida...

Skrevet

Ha ha ha, jeg husker den!!!! Og hadde ikke du mørkeblå loden-kåpe også????? Og grå nesnalobber???? Hi hi hi hi...

Skrevet

Djeeeezes altså;-) Hukommelse er noen ganger til for å fortrenges;-))

Men, joda, jeg hadde vel det.......og isba med røde syltestrikker, og selskinnstøvletter og og og og og og..................hahahahaha, nå fikk jeg meg jammen en god latter! Takk for det:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...