Gå til innhold

kvalm og svimmel om natten


Anbefalte innlegg

Skrevet

har nå de siste dagene våknet av at jeg er svimmel og kvalm, noen som vet ka dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter-.......

Skrevet

ingen som har noe peil her altså:)

Skrevet

Er du sånn når du våkner eller våkner du av det på natta?

Skrevet

begge deler...

Skrevet

Her må du nok være mer spesifikk...

 

Blir du slik når du reiser deg fra senga?

Har du brekninger eller bare kvalme?

Går det over når du står opp og beveger deg eller må du fex spise først?

Har du skjelvinger i hendene samtidig?

Bruker du medisiner?

 

 

jada.. sikkert lurt at du tar det med legen din da:) KAn være flere ting.

Skrevet

kan svare på spørsmålene dine :)

når jeg våkner av det om natten er jeg svimmel og når jeg reiser meg opp blir jeg kvalm og rommet går rundt.... bare kvalm og føler magen snur litt på seg liksom... tar litt tid etter jeg ahr stått opp, noen ganger har det hjulpet å stå opp, mens andre ganger må jeg ha litt mat før det går over...ingen skjelvinger... ingen medisiner...

 

og ja hvis det blir det samme de neste nettene må eg kontakte legen min...

Skrevet

Regner med han blir å sjekke deg for lavt blodsukker / diabetes... Ta en glukosebelastning på deg... Og sjekke jernlagret ditt..

 

Og evt følge med blodtrykket ditt litt..

 

Men la legen stille diagnosen du. Ønsker deg lykke til... Og god bedring:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...