mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 har nå de siste dagene våknet av at jeg er svimmel og kvalm, noen som vet ka dette kan være?
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 dytter-.......
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 ingen som har noe peil her altså
*ale* Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Er du sånn når du våkner eller våkner du av det på natta?
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 begge deler...
*ale* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Her må du nok være mer spesifikk... Blir du slik når du reiser deg fra senga? Har du brekninger eller bare kvalme? Går det over når du står opp og beveger deg eller må du fex spise først? Har du skjelvinger i hendene samtidig? Bruker du medisiner? jada.. sikkert lurt at du tar det med legen din da:) KAn være flere ting.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 kan svare på spørsmålene dine når jeg våkner av det om natten er jeg svimmel og når jeg reiser meg opp blir jeg kvalm og rommet går rundt.... bare kvalm og føler magen snur litt på seg liksom... tar litt tid etter jeg ahr stått opp, noen ganger har det hjulpet å stå opp, mens andre ganger må jeg ha litt mat før det går over...ingen skjelvinger... ingen medisiner... og ja hvis det blir det samme de neste nettene må eg kontakte legen min...
*ale* Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Regner med han blir å sjekke deg for lavt blodsukker / diabetes... Ta en glukosebelastning på deg... Og sjekke jernlagret ditt.. Og evt følge med blodtrykket ditt litt.. Men la legen stille diagnosen du. Ønsker deg lykke til... Og god bedring:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå