callmebecka Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Måtte følge jenta mi på legevakten idag, hvor de gjennomlyste hånda hennes for mulig brudd. Jeg sto et par meter unna, og vet ikke engang sikkert om jeg er gravid enda, men er blitt litt stressa allikevel gitt.... Noen som har erfaring eller kunnskap å dele? (gjennomllysning er mildere enn røntgen)
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Brukte du blyvest på deg?
callmebecka Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 nei, det var bare en, og den hadde legen. Har prøvd å bli gravid en stund, men nå håper jeg nesten den ikke satt forrige EL...
Axus' girlfriend Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 hm..rønkenstrålene er ikke akkurat bra. Ikke for å skremme deg..Fikk ikke ta rønkenbilder da jeg var til tannlegen min (2mnd på vei da).
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 De strålingsdosene som brukes til helt vanlig røntgen av hånda er veldig små, så det er usannsynlig at det skal ha hatt noe å si for den eventuelle spiren din:) Hvis de hadde tatt røntgen direkte av bekkenet ditt hadde det vært litt verre, og hvis du hadde tatt CT så hadde det vært mye verre (for det er mye høyere strålingsdose) Det er ikke akkurat ideelt, men når det har skjedd en gang, så tror jeg nok ikke det skal være spesielt farlig:)
callmebecka Skrevet 2. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2007 Takk, akkurat det jeg trengte å høre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå