Gå til innhold

Ønsker dere alle en flott kveld!!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er vi i full gang med å stelle og pynte oss, for idag er vi invitert bort på vennemiddag.

Barnevakten kommer klokken 19, og innen da bør de to yngste være under dyna etter planen.

Dere får kose dere med alt som hører fredagen til. Vi skal garantert ha det hyggelig med gamle venner, god mat og drikke...

Klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så koselig :)

Ha en fin kveld dere også,kos dere masse!

Klem

Skrevet

Ha en koselig vennekveld - de er gull verdt:-)

Skrevet

Å så hyggelig! Barnevakt nå igjen!? ;-)

Her er det mest rolige kvelder og det er like greit. Jeg vil gjerne sovne rett etter at minstemann har kommet seg i seng.

Skrevet

Åååå... jeg vil også på vennekveld!! Med slike venner JEG liker... ikke slike jeg ikke kjenner som sambo har sagt kommer i morgen...furt..furt...furt.... Har liksom ikke overskudd til å anstrenge meg for å ha en hyggelig kveld.... furt..

Skrevet

Det var vanvittig hyggelig!

Fantastisk mat, god vin ifølge phantom-mannen, siden jeg måtte kjøre. (Selskapet var i Langtvekkistan, eller Sætre for dem som vet hvor det er), latteren satt løst og det ble noen artige diskusjoner rundt bordet..

Disse vennene er fra langt tilbake i tid, som jeg ved en tilfeldighet støtte på igjen i en annen sammenheng enn forventet, og som vi nå har tatt opp kontakten med.

Phantom-mannen hadde INGEN vansker med å skjønne hvorfor disse var vennene mine.*ler*)

Barnevakten er en annen historie. Nå har vi prøvd den varianten, og velger en annen løsning neste gang...

Skrevet

Dere kunne komme hit, vettu c",)

Det hadde vært trivelig en gang! Kanskje et lite dibbetreff med menner? Sånn helt uhøytidelig....

Skrevet

Det er hyggelig med sånne vennekvelder!! Med god mat og drikke, og morsomme samtaler og mye latter!

Så fint at det ble en hyggelig kveld c",)

Skrevet

Gooood ide!!!! Vi tar oss ikke selv så veldig høytidelig, så det er perfekt;=)

Nå fikk jeg det som jeg ville i kveld i og med at gubbens venner meldte avbud!!! Har egentlig kost meg storslagent i dag... har vært på hobbykurs og lært å lage fine kort... og kom hjem til nyvasket hus!!! Jippi!!

Skrevet

Nå skjønner jeg virkelig at treffet i går ble for kort?! Eh... Hva med å fortelle litt da kjære vennen. Jeg skravlet vel hull i hodet på deg med meg og mitt!?????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...