Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 med en 4 måndters baby, kan man egentlig amme for ofte? gjør det noe om han får spise så ofte han vil? (opp til annenvær time) Han får kanskje pupp litt oftere enn bare når han er sulten, men han sover hele natta.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Om han får for mye, vil det bare komme opp igjen ;-)
Snappie Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Helsesøsteren min sa det var bedre at babyen var ordentlig sulten når hun fikk mat slik at hun spiste seg ordentlig mett og da syntes hun at det burde gå opp mot 3 timer, men man må jo se det ann selvfølgelig.
Tussi og gullgutten Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Jeg lar gutten min spise så ofte han vil... Han er 5 mnd nå..
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Du kan ikke amme for mye nei. Er jo dem som har ungene hengende i puppen heletiden. Jeg har bestandi gitt mi pupp når hun har villet ha den ja. Aldri ikke gidde henne den for at det ikke var så lenge siden sist.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Det var godt å høre:) det var så mange innlegg her om hvor ofte folk amma (ikke det at jeg leste noen av disse, fordi jeg trudde det hadde me for lite amming å gjøre). så begynte plutselig å lure på om det gikk ann og gi dem for mye.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #8 Skrevet 3. november 2007 Ammer når lillegutt vil ha Det som blir for mye kommer opp igjen
Love my kidz Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Er ikke bra for fordøyelsessystemet deres at de spiser hele tiden.. la det gå i allefall 1 1/2 time da!
Anonym bruker Skrevet 3. november 2007 #10 Skrevet 3. november 2007 Det mener jeg bare er tull! Hvor har du hørt det? Det som derimot ikke er bra er å ikke gi pupp når babyen vil ha pupp bare fordi kl ikke sier h*n kan få.
Ungspika_m_gutta Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Ga min når han ville ha kunne være hver andre time det også på den tiden, hadde en stor gutt som krevde mye mat. Men lurer.. kan de ikke bli overmette? Tror nemlig han ble det enkelte kvelder for da hang han i puppen i flere timer.. Og var kjempeurolig etterpå. I dag vil han imidlertidig ikke ha.. 7 1/2 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå