Pittamitta Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Ikke godteri (pga sukkersyke) Ikke sokker/truse (har i fleng) Ikke kopper,kalender,t sjorte ol med bilde (oppbrukt allerede:-( Ikke blomster Ikke alkohol (blir ikke brukt) Han liker kansje krimbøker,gode tips???.Mann på 70 år.. Skal ikke være så dyrt heller max 200 kr. He,he dette er håååpløst...
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 En god bok er fint å få, det er sååå mange gode krimbøker så klarer ikke velge en... men britisk krim er jo poppis, evt. en norsk?
xxxo Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 hmm. den ar kke lett.. en fin genser? verktøy? hør på bokbutikken ang bok tips.
Pittamitta Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Klær har han NOK av sier han,så da er det ernde mer håpløøøøst!! får satse på en bok da kansje,men hadde vært fint med tips.Er totalt blank på dette området... Men takk for svar :-)
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Er jo mange gode krimbøker - men til 200 kr blir det nok de i paperback...kanskje to til og med;o) Cd Dvd
*Rutletutt* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Unni Lindells bøker om Conrad Sejer Henning Mankells bøker om Wallander
Lille Filur Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Finnes så masse krigsbøker også. Er veldig mange menn i den alderen som er opptatt av krigen...
Du og jeg og vi fire Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Her i huset har vi en "fast" farsdagsgave fra ungene: Årets Guinnes Rekordbok. Inni bøkene skriver vi noe fint fra ungene, og pappan blir like glad hvert år:)
kompemor Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Far her i huset jobber offshore og vi har en liten tradisjon på farsdag. Når minstejenta var ett år lagde jeg et album med bilder og tekst liksom fra datteren til faren. Med gode kommentarer/ komplimenter fra barn til far og bilder fra betydningsfulle øyeblikk dem imellom. Dette albumet er slikt "scrap booking" system som man kan sette inn flere ark i. Så da fyller vi på med nye kommentarer og bilder fra året som er gått og så har far med seg dette til oppmuntring når han er på jobb. (Albumet er lite i størrelse men begynner å blir tykt.) Det er jo litt jobb for meg men både barna og faren setter stor pris på dette.
Leona* Skrevet 3. november 2007 #12 Skrevet 3. november 2007 Hva med godis kjøpt på helsekost da? Finnes vel noe for de som har sukkersyke? Drikker han kaffe eller te? Kan jo kjøpe noe litt eksra godt i løsvekt. Krimbok kan du kjøpe med byttekort, så blir han sikkert fornøyd uansett. Spekemat, gode oster (hvis det fungerer med sukkersyke da...?)
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Jeg kjøpte musematte med bilde på av ungene. På bildet så sitter begge to og strekker armene i været også fikk jeg trykt på teksten, vi er sååååå glade i deg. N foto Men han bruker kanskje ikke data
Gjest thricane Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 når er farsdag? kjøper ikke noen sånn voldsomme greier. lager en skikkelig cowboyfrokost og baker noe godt, mens han får sove lenge:)
Mammapudding Skrevet 3. november 2007 #15 Skrevet 3. november 2007 Liker han morsomme sitater fra barnemunn? Det elsker min pappa, så i år får han en bok som heter "kan besteforeldre danse?" med masse morsomme ting sagt av barn..den kosta ca 150 kr på bokhandelen:)
Lykkekløver Skrevet 3. november 2007 #16 Skrevet 3. november 2007 Kjøp noe som kan spises eller drikkes. En spekeskinke, glass med rakefisk, tørka kjøtt eller noe du vet han liker, men ikke unner seg selv så ofte. Tøffler, abonnement på et blad, belte....
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 4. november 2007 #18 Skrevet 4. november 2007 Hmm.. Lillegutt her skal lage kopp til pappaen sin.. Har kjøpt kopp og porselensmaling, så skal småen lage.
dumme mamma Skrevet 4. november 2007 #19 Skrevet 4. november 2007 Hva med å lage eller spandere en god middag på ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå