Gå til innhold

Trenger GODE tips til farsdagsgave!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke godteri (pga sukkersyke)

Ikke sokker/truse (har i fleng)

Ikke kopper,kalender,t sjorte ol med bilde (oppbrukt allerede:-(

Ikke blomster

Ikke alkohol (blir ikke brukt)

Han liker kansje krimbøker,gode tips???.Mann på 70 år..

Skal ikke være så dyrt heller max 200 kr. He,he dette er håååpløst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god bok er fint å få, det er sååå mange gode krimbøker så klarer ikke velge en... men britisk krim er jo poppis, evt. en norsk?

Skrevet

hmm. den ar kke lett..

en fin genser?

verktøy?

hør på bokbutikken ang bok tips. :)

Skrevet

Klær har han NOK av sier han,så da er det ernde mer håpløøøøst!!

får satse på en bok da kansje,men hadde vært fint med tips.Er totalt blank på dette området...

Men takk for svar :-)

Skrevet

Er jo mange gode krimbøker - men til 200 kr blir det nok de i paperback...kanskje to til og med;o)

Cd

Dvd

Skrevet

Unni Lindells bøker om Conrad Sejer

Henning Mankells bøker om Wallander

Skrevet

Finnes så masse krigsbøker også. Er veldig mange menn i den alderen som er opptatt av krigen...

Skrevet

Her i huset har vi en "fast" farsdagsgave fra ungene: Årets Guinnes Rekordbok. Inni bøkene skriver vi noe fint fra ungene, og pappan blir like glad hvert år:)

Skrevet

Far her i huset jobber offshore og vi har en liten tradisjon på farsdag. Når minstejenta var ett år lagde jeg et album med bilder og tekst liksom fra datteren til faren. Med gode kommentarer/ komplimenter fra barn til far og bilder fra betydningsfulle øyeblikk dem imellom. Dette albumet er slikt "scrap booking" system som man kan sette inn flere ark i. Så da fyller vi på med nye kommentarer og bilder fra året som er gått og så har far med seg dette til oppmuntring når han er på jobb. (Albumet er lite i størrelse men begynner å blir tykt.) Det er jo litt jobb for meg men både barna og faren setter stor pris på dette.

Skrevet

Hva med godis kjøpt på helsekost da? Finnes vel noe for de som har sukkersyke?

Drikker han kaffe eller te? Kan jo kjøpe noe litt eksra godt i løsvekt.

Krimbok kan du kjøpe med byttekort, så blir han sikkert fornøyd uansett.

Spekemat, gode oster (hvis det fungerer med sukkersyke da...?)

Skrevet

Jeg kjøpte musematte med bilde på av ungene. På bildet så sitter begge to og strekker armene i været også fikk jeg trykt på teksten, vi er sååååå glade i deg.

N foto

Men han bruker kanskje ikke data

Gjest thricane
Skrevet

når er farsdag?

kjøper ikke noen sånn voldsomme greier. lager en skikkelig cowboyfrokost og baker noe godt, mens han får sove lenge:)

Skrevet

Liker han morsomme sitater fra barnemunn? Det elsker min pappa, så i år får han en bok som heter "kan besteforeldre danse?" med masse morsomme ting sagt av barn..den kosta ca 150 kr på bokhandelen:)

Skrevet

Kjøp noe som kan spises eller drikkes. En spekeskinke, glass med rakefisk, tørka kjøtt eller noe du vet han liker, men ikke unner seg selv så ofte.

Tøffler, abonnement på et blad, belte....

Skrevet

Hmm..

Lillegutt her skal lage kopp til pappaen sin.. Har kjøpt kopp og porselensmaling, så skal småen lage.

Skrevet

Hva med å lage eller spandere en god middag på ham?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...