sjara Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg hadde IKM lørdag i forrige uke. Et par dager før IKM spottet jeg litt. Ingen blødning på selve dagen, så tok en test. Den var imidlertid negativ. Har hatt kraftige mensensmerter hver dag, døgnet rundt siden, men ingen blødning. Har til og med våknet om natten av smertene. I dag har det kommet litt blod, men kun nok til å fylle en halv tampong (beklager detaljene) - noe som ikke står i stil til smertene. Er hard i magen (altså får jeg ikke gått på do), men har ingen tegn på graviditet. Føler ingen andre endringer i kroppen, og testen for en uke siden var jo negativ. Hva tror dere? Er liksom så redd for å teste igjen i tilfelle den fortsatt er negativ. Noen som har opplevd noe av det samme????? Takk:) Har kjøpt en liten body ed bamser på som jeg tenkte å pakke inn og gi til samboeren hvis jeg er gravid, så er veldig spent.
sjara Skrevet 2. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2007 Noen flere som har opplevd dette? Lurer veeeeeldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå