Gå til innhold

Hjelp! Grøten kommer opp igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn Markus er 6 mnd og får grøt 2-4 ganger om dagen og det går veldig fint.

Men plutselig kan han brekke seg og alt kommer opp igjen. Noen ganger er det med en gang jeg gir grøt og andre ganger når skålen er tom..

Men det er ikke så ofte dette skjer, så jeg tror ikke det har med sykdom og gjøre. kanskje annen hverdag kan det skje.

men hvorfor?????

jeg passer jo på å gi grøt når han er sulten, og får ingen"mett" tegn før det kommer opp igjen..

Men jeg blir litt engstlig.

Er det noen som kan tenke seg hvorfor dette skjer?

MME får han også noen ganger om dagen og den kommer ikke opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter denne bare opp litt jeg..

Skrevet

Sønnen min får grøt morgen og kveld.Han brekker seg av og til når han får grøt... noen ganger brekker han seg med en gang, andre ganger når skåla nesten er tom..

Skrevet

Det samme skjer her! Senest i går kveld kom all grøten og melken opp igjen ( får mm på flaske til grøten ). Så da var det bare til å bade han å så begynne på nytt igjen med matingen...Festelig!

Det har skjedd flere ganger, men alltid på kvelden, og han spiser da lik mengde grøt som han gjør til middag.

Virker ikke som om det er noe som plager han, verken før eller etter han har kastet opp. Fatter ikke hva som gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...