mammatilsommeren Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har noen av dere hatt vondt i magen helt øverst, rett under bryste, da dere gikk gravide? Er bare 6 uker på vei, og kvalmen begynte i går....men i dag har jeg hatt så store smerter øverst i magen at jeg måtte bli hjemme fra jobben....burde jeg ringe legevakta?
* Mamma'n til Ailin * Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Det brukte å stikke ganske godt innimellom, det var fordi livmoren holdt på å tøye seg og visstnok helt vanlig. Har du veldig sterke smerter vil jeg råde deg til å ringe til legevakta - heller én gang for mye, enn én gang for lite )
happy mama Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Ja, om du er urolig burde du ringe. Er ikke godt å gå å engste seg heller. Som hun over her sa heller en telefon for mye, enn en gang for lite
☆Pacific sunset☆ Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Kan jo være andre ting som ikke har med graviditeten å gjøre og? Hvis det er SA e.l du tenker på kjenner man det nederst i magen og ikke øverst.. Ta en telefon å spør hva du evt skal gjøre du, kanskje det er noe så enkelt som at du er støl eller noe?
mammatilsommeren Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 ringte legevakta, men der var det kun en sykepleier ingen lege som kunne svare på det, heller ingen gynekolog. men gir det seg ikke før i morra drar jeg dit. Men om det hadde vært en SA, hadde ikke jeg blødd da? Hatt det en gang før og da blødde jeg veldig!
*Minnie Mus* Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Det høres ut som luftsmerter synes jeg, men ta deg en tur til legen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå