Gå til innhold

Juleklær??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har termin 15 desember, bør jeg kjøpe inn et "juleantrekk" til babyen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi får junior m KS 17. desember og jeg kjøpte en "dress" til junior i dag. Heldrakt i fløyel og bomull som ser ut som bukse,vest og skjorte m tversoversløyfe.. i str 56. Nå vet jo jeg at jeg får før jul... men jeg var litt usikker på str, på butikken så sa de at jeg kunne bytte rett før jul hvis d ble feil, så lenge lappen var på og jeg hadde tatt vare på kviteringen. For da kan jeg bare bytte det i annen str eller i noe annet..

Dette var på Lindex og den dressen kostet bare 149 kr, blir helt nydelig t jul og nyttår.

Skrevet

Jeg ville venta til babyen var født; slik at du kan kjøpe riktig størrelse, og være helt sikker på kjønnet:)

Skrevet

ja her er vi jo 110 % sikker da :-) etter ett par ultralyder og målinger... så d begynner og bli vanskelig og holde seg unna gutteavd nå :-)

Skrevet

Ja, og så er dere jo sikre på at babyen blir født før jul også:) Det hjelper jo litt:)

Skrevet

jepp :-) men hvis ikke hadde d blitt nyttårs antrekk :-) men kunne uansett komme tilbake og bytte så d hadde ikke vært så farlig...

Skrevet

Da tulla ble født, -for snart 2 år siden, hadde jeg termin 4.desember, og fødte i slutten av november.

Jeg sydde (mens jeg var gravid) en koslig liten rød-stripete omslagskjole med en lomme foran, som passet perfekt på julaften. Brukte den på nyttårsaften og.

Sydde den i en størrelse som er sånn ca. midt imellom str. 50 og 56, og det var veldig grei størrelse.

Er jo koselig å ha en juleantrekk til babyen, synes jeg. Men man kan jo ordne det helt enkelt, bare finne en litt finere sparkebukse f.eks.? Trenger jo ikke styre med å sy, med mindre man har veldig lyst :o)

Skrevet

Ja, er ikke det litt koselig da? Jeg har ikke enda gått til innkjøp av julekjole til snuppa vår som er ventet den 23. november, men det er planen at jeg skal gjøre det. Gleder meg :-) Håper også at vi rekker å få tatt noen fine julekortbilder av babyen og storebror på 4 1/2 sammen i juleklær, eventuelt i nissepysjamaser... Blir så koselig atte!

Skrevet

Fikk Gant skjorte og slips på fru lyng av farmor og kjøpte en nisse drakt på hm str 50:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...