Gå til innhold

Til dere som er i uke 30 , eller mindre .

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye liv kjenner dere?

Tydelige spark , osv?

Responderer babyen når dere dytter i magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner MASSE liv hver dag, og ofte. Men er ikke så mye spark lenger slik som før. Nå er det mest bevegelse... Buler ut på magen her og der når han/hun rører på seg. Tror det begynner å bli trangt nå ja =) Babyen dytter ofte tilbake, om jeg dytter på den først. Men bare om den er skikkelig våken og aktiv.

Skrevet

Jeg er 28+6 i dag, og jeg kjenner masse liv. Sparker og snur seg og romsterer bare villt. Er litt rolig på formiddagen, også øker det på utover ettermiddagen og kvelden.

Men hun bryr seg ikke om jeg dulter litt på henne. Prøvde å få henne til å flytte litt på seg her en dag, men det ville hun ikke...

Ser magen flytter på seg når hun snur seg, og hele magen hopper når hun sparker.

Har også noen bevegelser som ikke er fullt så kraftige, men ofte flere etterhverandre, så har kommet frem til at det må være hikking.. :)

Skrevet

er i uke 32, kjenner han hele tiden , hehe, så trenger ikke dytte i magen, bare glad når han sover jeg , man blir sliten noen ganger , men kjempe morro å kjenne han beveger seg:)

Skrevet

Queen of the road : De bevegelsene du kjenner , ikke kraftige men de du tenker er hikking , hvordan kjennes de ut ?

Skrevet

Klarer dere definere sparkene/bevegelsene?

Noen er tydlige spark men de andre bevegelsene man kjenner ofte , hvordan er dem?

Skrevet

Det er veldig likt med meg som det Lalla beskriver. Mest bevegelser og litt sprelling. Kan se på magen at den buler litt ut. Når jeg legger handa riktig plass, kan jeg kjenne at hun gnir hendene mot magen min, eller føttene. Kjennes ut som små dytt - eller hvordan skal jeg si det.. Er ikke helt enkelt å beskrive det!

Jeg kjenner vanligvis litt smått flere ganger om dagen, og skikkelig baluba om kvelden når jeg legger meg. Innimellom om morgenen også, hvis jeg ligger litt lenge og kjenner etter og stryker tilbake. Føler at hun svarer meg når hun er våken, dytter tilbake når jeg legger handa på magen.

Skrevet

VELDIG MYE LIV JA:=)

I dag fikk jeg sjokk..kjente meg som vanlig på magen og pludselig kjente jeg en hæl hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...