Gå til innhold

har du en slik bleiedunk (husker ikke hva de heter...)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg ser at alle på barselgruppa mi har en slik, og jeg vurderer å gå til innkjøp av en selv. I utgangspunket tenkte jeg at dette var nok en unødvendig vare som bransjen prøver å få oss til å tro at vi trenger... men kanksje ikke? ville du ha kjøpt den igjen eller hadde du klart deg i like greit uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde klart meg godt uten igrunnen, tror den ble brukt maks 1 mnd før vi satt den på loftet.

Skrevet

Tror den bleiebøtta er et av mine beste kjøp! Er så utrolig praktisk!

Den tar en 20 bleier og det lukter jo ingenting:)

Absolutt å anbefale!

Skrevet

I love it! Et av mine beste kjøp :-)

Skrevet

Jeg hadde ingen planer om å kjøpe meg det da mi lille ble fødd men så fikk jeg den i barselgave og jeg må bare si at det var en helt topp gave. Som sagt over her så lukter det jo ingenting av den. Pluss at for min del er det veldig praktisk i og med at vi bor i en leilighet i ei blokk så hadde ikke giddet å løpe ut for hver en skitbleie nei....

Anbefales veldig!!!!

Skrevet

hadde jeg hatt privat bosspann rett utenfor døren hadde jeg sikkert ikke brukt den, men siden jeg bor i blokk og må gå et stykke m bosset, så er den helt super!!!

Hadde først Sangenic sin, men så fikk jeg en gratis AngelCare på Reflex...og må si at AngelCare'n var bedre, så da tok vi Sangenic'en på hytten :)

Skrevet

Brukte den i et par uker... Nå står den der uten lokket og vi bruker den som vanlig søppelkasse, hehe...

Skrevet

Kjøpte den først etter 7 mnd og angrer på at vi ikke kjøpte den før. praktisk med komprimert søplepose, og hyggeligere for gjester å komme inn i et hus uten bæsjelukt.

Skrevet

Nope har ikke, putter bæsjebleiene i hundepose før de går i den vanlige bleiesøppelbøtta. Da lukter det ikke (så mye) :-)

Og så bæsjer han bare 2 ganger i uka da.

Skrevet

jeg hadde ikke tenkt å kjøpe en sånn bøtte.

meeen så hadde de på tilbud da,så jeg kjøpte den alikevel-og angrer ikke ett sekund:):)

synes den er helt super jeg:) Lillemann bæsjer hver dag,og siden jeg bor i andre etasje,er det kjekt å slippe løpe ned med søpla hver gang han bæsjer for å unngå lukt på badet:)

Skrevet

Vi hadde bleiebøtte til førstemann og den kasta vi etter halvannet år. Den ble ødelagt og vi så ikke behovet med den...

For meg er det bortkasta penger!!!

Skrevet

Absolutt det beste vi har kjøpt. Lukter ingenting og man får mange bleier opp i før man må tømme:) Tror den må prøves for å se om man liker det for det er enten eller inne her virker det som:) Hvis vi ikke hadde hatt det så hadde det ligget bæsjebleier utenfor utgangsdøra for jeg orker ikke den lukta inne på badet i ei vanlig søplebøtte. Det er heller ikke så koslig å ha inngangspartiet fult av bleier(selv om de puttes i søplepose), dessuten så river fuglene det i stykker hvis søpla ligger for lenge ute. Så her brukes den og skal brukes lenge til:)

Skrevet

Har den og syns den er veldig grei å ha. Hadde ikke noe spesielt behov for den før jenta begynnte med fast føde. Da begynnte bleiene å lukte skikkelig og da er det jammen greit å ha.

Skrevet

Kan de posene som bleiebøtta pakker rundt kastes i våtorganisk avfall? Eller må de i restavfall? I kommunen her jeg bor, så kastes nemlig bleiene i våtorganisk.

Skrevet

jeg tror jeg må ha meg en sånn ja:-) snuppa er fire mnd så jeg får nok ikke den der gratisvarianten, men det er ikke så farlig. jeg har jo planer om flere barn, så den blir nok velbrukt!'

men et spm til: FINNES DET FLERE TYPER? har bare hørt om sangenic jeg. er det den de fleste her referer til ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...