mammaen til Benjamin :) Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg er 7 dager over IKM i dag. Har bare testet negativt, sist onsdag. Siden onsdag har jeg hatt mensmurringer som kommer og går. Føler kanskje de øker litt i styrke i dag. Hva kommer dette av?? Pleier aldri har vondt lenge før tr kommer og nå har det vart i to dager! Noen som kan svare?
sjara Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hei. Jeg opplever det samme nå. Hadde IKM sist lørdag, men mensen uteble. Tok en test, men den ble negativ. Spottet et par dager før IKM. Siden IKM har jeg hatt mensensmerter døgnet rundt, til og med våknet av det midt på natta - men ingen mens. I dag har jeg blødd litt, men bare pittelitt. Jeg har fortsatt mensensmerter. Tør nesten ikke teste igjen. Hva tenker du gjøre?
mammaen til Benjamin :) Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg tenker å se det an over helga. Hvis ikke tr dukker opp da, tar jeg en ny test. Og hvis den fortsatt er negativ tror jeg jeg vil ta meg en tur til legen. Mystisk dette her.. 4 mnd siden jeg sluttet på pillen, trodde jeg var kommet inn i normal syklus jeg nå. Utrolig irriterende å gå rundt med slike mensmurringer hele tiden. Er jo ikke akkurat behagelig Men lykke til i alle fall! Håper det snart blir klarhet i saker og ting
sjara Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ja, jeg vurderer det samme. Er litt rart det her. Og nei, er veldig ubehagelig med mensensmerter. Jeg begynte med p-piller allerede på ungdomsskolen fordi smertene og blødningene var så kraftige at de måtte reguleres, og nå som jeg har sluttet på pillene så har smertene kommet tilbake. Utrolig frustrerende. Jeg er bare inne i min 3pp, men likevel. Er jo både spent og frustrert samtidig... Lykke til til deg og:)
sjara Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Hei igjen. Jeg klarte ikke å vente jeg, så testet i går. Og den var positiv:) Jeg sa til samboeren min at jeg måtte på bohus, dro på apoteket og kjøpte test, testet på doen på kjøpesenteret (hehe) - og der stor det "Gravid"!!!!! Kjøpte den minste babybodyen jeg kunne finne, et kort og la det i fanget hans sammen med den positive testen da jeg kom hjem. Gjett om han ble glad:) I natt våknet jeg imidlertid av at jeg blødde (måtte kaste trusa), så ble litt redd for at noe hadde gått galt. Så testet igjen, men fortsatt positiv:) Håper bare nå at mensensmertene snart forsvinner, for de holder meg våken om natta. Er veldig spent på å høre hvordan det går med deg. Krysser fingrene!!!!! Lykke til!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. november 2007 #6 Skrevet 4. november 2007 Jeg hadde en pp tidlig i vår. Da var syklusen på 42 dager. I likhet med Sjara, så startet jeg på piller på ungdomsskolen pga kraftige smerter. Så da jeg fikk første mens uten piller i vår var det helt grusomt! Det var så vondt at jeg kasta opp og var svimmel, akkurat slik det var før jeg starta på piller! Så én pp var nok da, jeg startet på pillene igjen! Så bestemte vi oss for å prøve igjen, og dersom min syklus er lik den forrige, så har jeg ikm på tirsdag. Men hele denne uka har jeg hatt mensmurringer, uten at det har kommet noe blod i det hele tatt. Så jeg håper, håper at jeg er gravid! Og jeg håper, håper at du er det også! Så kan vi følge etter Sjara inn på 1.trimester! =) Er så redd for at jeg skal miste motet igjen etter en ny uke med smerter, oppkast og svimmelhet... Hvor lange sykluser har du hatt forresten etter at du sluttet på pillen? Hvilken pp er dette for deg?
mammaen til Benjamin :) Skrevet 4. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. november 2007 Hei Har hatt besøk hele helgen, så da blir det ikke så mange turer inn her... Men drittanta kom lørdag :( Over en uke over tiden. Vet ikke hva som skjedde jeg. Før jeg begynte på pillen, hadde jeg sykluser på 29 dager. Etter pilleslutt har jeg hatt 26, 26, og altså nå 34 dager. Så jeg begynner å lure på om jeg har el i det hele tatt. Begynner nå på min 4 pp. Menssmertene forsvant når mensen kom da. Hvis du får mensen, så kan du jo spise smertestillende tabletter. Da vet du jo at du ikke er gravid og ikke kan skade et foster. Eller hjelper ikke smertestillende? Jeg håper du er gravid da! Kjempegøy at sjara var det i alle fall!! Så håper jeg jeg følger etter neste mnd. (er bare så dumt at min kjære skal bort noen dager muligens under el...)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Så trist da, at tanta dukket opp! Men bedre lykke neste gang da kanskje:) Smertestillende som ibux og paracet hjelper lite. Husker jeg brukte å få paralgin forte av mamma før jeg begynte på piller. Det var det eneste som hjalp... Men jeg skal vel klare å holde ut! Lykke til videre:)
sjara Skrevet 6. november 2007 #9 Skrevet 6. november 2007 så trist å høre at tanta kom, men du kan jo teste likevel. jeg har hatt noe menslignende et par dager nå, selv om jeg har testet positivt to ganger. masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå