Gå til innhold

HJELP, HALSBRANN...

To barns mor og 75-modell.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips mot halsbrann, min andre dag med dette. Kjennes ut som jeg blir verre. Noe jeg kan spise eller drikke allerede i kveld??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får kjøre på apoteket og kjøpe titralac...hjelper meg veldig godt

Skrevet

jeg og har vært svært plaget med halsbrann til tider, og er ikke så mye som hjelper tror jeg.. bare unngå sterk mat og kullsyre. Det gjør det hvertfall mye verre hos meg. Jeg har egentlig bare pimpet på vann "det kjøler ned" liksom:) I morgen kan du kanskje gå på apoteket å kjøpe Gaviscon (flytende) det kan gravide ta. Smaker drit, men hjelper med en gang! kjedelig at jeg var en av de få som reagerte på det! men nå for tiden har jeg ingen halsbrann, tror det er i perioder:) Men som sagt, vann hjalp meg veldig!:) lykke til!

Skrevet

Har hørt at melk og faktisk lovehearts hjelper....

Skrevet

Med meg hjelper Gaviscon, men helt vanlig kulturmelk (sånn mørkeblå) hjelper også veldig godt. Blir en del surmelk på meg - men så syns jeg det er veldig godt også, da:)

I tillegg blir jeg mye verre av å gå sulten, så små, hyppige måltider er et hett tips!

Skrevet

kaldt vann hjelper... og melk og så kan du sise mandler, mandler sverger mannen min på, jeg på melk... mannen min har nemlig sympatiplager :-)

Skrevet

Søte mannen din:) Min mann har vondt i bekkenet og halsbrann han også:)

Mandler tror jeg virker godt, men siden jeg er allergisk er det ikke akkurat det jeg prøver meg på;)

Skrevet

Jeg sliter litt med halsbrann når jeg har lagt meg.. Tar link jeg da! Fikk anbefaling av legen min om å ta link. Finnes både flytende og som tyggetablett.. Funker som regel bra det! Å biola funker litt.. =)

Skrevet

Synes alle syrna melkeprodukter hjelper... Så ta det man liker best... Biola, yoghurt, kulturmelk e.l... Så synes jeg faktisk det hjelper litt med o'boy (finnes i sukkerfri, og med skummet melk blir ikke så ille usunt...)

Skrevet

Jordbær litago hjelper meg, har kun drukket det og lett melk:o)

Skrevet

Å drikke melk funker på meg!

Skrevet

Jeg leste at mandler hjelper - testet det selv igår kveld - spiste en 4-5 stk og halsbrannen forsvant med en gang. Helt fantastisk!!!! Anbefales alle som ikke er allergiske :-)

Skrevet

Iskrem!!! God unnskyldning for å lasse innpå :) Mmmmmmm.....

Skrevet

Tips: styr unna ost på brødskiven! Har hjulpet meg! Pluss det som de andre sier her; spis små måltider jevnlig og unngå å være kjempesulten. Drikk mye vann og ta et glass melk eller en Gaviscon tyggetablett (smaker helt ok) når det er på det verste. Hvis jeg får det etter jeg har lagt meg, pleier jeg å snu meg i sengen, hjelper ofte. Best å ligge på venstre siden da, synes jeg. Lykke til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...