Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 i morgen skal mamma lage pinnekjøtt, noe jeg har gledet meg siden i fjor jul;) jeg bare lurer på om det er trygt for meg å spise det nå? er ikke noe særlig plaget med vann i kroppen fra før( utenom hendene som ser ut som ballonger),og kun når jeg har gått mye.. er 28+3 nå! takker for alle som gidder å svare!
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Er det sånn saltmessig du tenker? Jeg tror at det skulle gå bra, i alle fall hvis du ikke er særlig plaget med vann i kroppen i utgangspunktet.Det er i alle fall ikke farlig mtp bakterier, kjøttet blir jo godt varmebehandlet:) Heldige du som får pinnekjøtt!
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 ja, har jo hørt noen skrekkhistoerier om gravide som har blitt innlagt å sånn etterpå! men jeg vet jo ikke hvordan deres svangerskap har vært, og jeg tror dette går bra! Nå har jeg lagt pinnekjøttet i vann, og er borte å lukter litt avåtil;) gleder meg til juuul!
casd Skrevet 3. november 2007 #4 Skrevet 3. november 2007 er i uke 41,å elsker pinnekjøtt.Har spist det 5:) ganger bare i oktober.!! Ingen fare her ihvertfall hverken med kjøtt el kålrabi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå