LINDA*** Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Jeg tror jeg er den gærneste! For jeg bruker våtservietter til alt av bleieskift. (allerede her er jeg i faresonen for mange!) *Jeg er ute en kveld i mnd med venninner med pappan som barnepike;) *Jeg amma bare til han var 6 mnd, men ga han mme fra 2 mnd og grøt fra han var 3,5 mnd! Wææ (hvordan skal denne gutten bli når han blir stor, hehe) *Har hatt han med meg til syden, festivaler og lange bil-turer, og han har brukt vippestolen fra første dag. *Jeg jobber 2 kvelder/ettermiddager i uka - midt i permisjonen min! Slå den. * Jeg slutta å koke vannet da han var 4 mnd, og flaskene tar jeg i sterilisator bare 1 gang i uka. * Vasker sjeldent smokkene * Har på barne-tv, av alle mulige slag, på kvelden - selv om han bare er 6 mnd! * Gir ikke tran, men innimellom d-dråper (selv om det er nok av vitaminer i både mme og grøt) Tror jeg har fått utlevert den snilleste, herligste og minst krevende guttungen som finnes. Og ellers har jeg det bra!
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Han kommer sikkert til å bli ultrakriminell innen han er 5 år så det så
LINDA*** Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Det er nok bare fornavnet, hehe
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Og jeg da.....som har latt barnet mitt gråte. Fy mamma, slikt gjør man jo bare ikke.
opelvectra Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Du er ikke alene! Jeg gjør nesten akkurat som deg. Bortskjett ifra at mai gutt på 6 mnd ikke har vippestol:)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Og hva så? Er morsgjerningen et spørsmål om å være kul? Om å være mer opptatt av å "ikke gjøre som morra di sier" enn barnets beste?
Turid Laila Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Jeg tror nok innlegget var ment på en humoristisk måte, og for å vise at ikke alle er den perfekte dib-mamma. Mye av det samme som deg her HI, gutten vår sover tilogmed på rommet vårt hvor vi har vinduet åpent på natta, og ikke 16-17 grader som jeg hører så mye snakk om her
LINDA*** Skrevet 2. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg skrev ingenting om at jeg var mere opptatt av å "ikke gjøre som morra di sier" enn barnets beste.
snoopy_me Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Akkurat slik er det her i gården også. Min snupp er 7,5mnd og han har sittet på rompa fra han var 5 mnd!! Begynte med høystol før han var 6mnd.. Men han har det flott han.. Ellers så stemmer det meste som HI skriver her også.. Begynte tilig med mat og tran er fisj fisj, får d dråper når vi husker d...Er på kafe med venninner 1 gang i uka faktisk ( bare brus da) med far som barnepass. Ungen har det fint han.. Han vokser og smiler og tisser og bæsjer og "prater" og utvikler seg.. Går ikke an å gjøre alt etter boka. barna er så individuelle, og det er VI og...
Mamman til M&E Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Merkelig innlegg i grunnen. Fatter ikke poenget jeg men men hver sin glede her i livet :-)
mammantilMathias Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 det er godt en ikke er alene om å være "dårlig" mamma :-)
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 2. november 2007 #13 Skrevet 2. november 2007 skikkelig bra innlegg....) jeg er så og si akkuratt som deg HI.....) og snuppa mi har til og med gå stol!!!! hehe....;o)
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #14 Skrevet 2. november 2007 elska detta innlegget. følte meg pluttselig ikke så aleine lengere;)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #15 Skrevet 2. november 2007 hm.. enig i at dette er et merkelig innlegg.. men men..er merkelig jeg også Har vel gjort mye av det HI skriver jeg også * Drar ut med venninner når jeg har lyst og det passer.. * Ammer enda min 9,5 mnd gamle snupp.. til manges store forskrekkelse... * Har hatt han med til tyrkia.. og kjørt til danmark.. vippestolen venta vi med en mnd for jeg syns han var for liten.. * Jobber ikke enda! HELDIGVIS! jeg er sånn ego mamma som vil være med gullet hele tiden! ( slå den a! fantastisk mamma jeg er!!! ) slutta å koke vannet da han var rundt 5 mnd.. og flaskene koker jeg sjeldent... ( uff...) *smokkene koker jeg innimellom... * Gir d dråper når jeg husker det... Og i tillegg gjør jeg dette; *går på babysvømming... ( utsetter ungen min for faren for å utvikle astma...) * går på babysang.. ( uff.. typisk førstegangs mødre.. stresse rundt for å ha med seg "alt"... stakkars unge...) * går på kafe' med ungen min innimellom! ( herregud...) * har barnevakt...!! Minimais sov borte første gang når han var 3 uker! ( herregud for en dårlig mor....) * bruker babybjørn bæresele ( i følge noen her inne er ikke den god for verken mor eller barn.. merkelig at minimais elsker å sitte i den da... ) * LIker ikke brukte klær og saker til minimais...( uff.. lærer å bli stormannsgal....) Nei.. ingen slår meg!!
Sunshine2222 Skrevet 2. november 2007 #16 Skrevet 2. november 2007 Hehe, morsomt!!! Det skal nok se at det blir skikkelig menneske utav gullungene dere og :-) Viktigste er vel at dere er trygge, og det høres virkelig sånn ut! Stå på!! Klem
Gjest Ut på tur Skrevet 2. november 2007 #17 Skrevet 2. november 2007 synes det er deilig med en sånn her humoristisk tråd. det er så mye alvor her inne
Søskendrøm<3 Skrevet 2. november 2007 #18 Skrevet 2. november 2007 Hva er en "perfekt" mor egentlig.. Tror alle her inne er noen kjempe mødre, så lenge man gjør det en tror er best :-)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #19 Skrevet 2. november 2007 Jeg er synderen selv jeg. -Hvis hun ligger på teppe på golvet og sutrer litt mens sausen holder på å koke over, så prioriterer jeg faktisk å skru ned varmen på sausen fremfor å løpe bort og susse på henne hver gang hun lager en lyd -jeg har ikke reimatec og har ikke tenkt å kjøpe det heller -jeg glemmer ofte å gi tran. men alle de andre medisinene sine får hun hver dag da! plus at det er omega 3 i mme. -jeg ammer ikke. Jeg har gjort mitt aller beste og mer enn som så, men jeg får ikke melk. og det i seg selv gjør meg nok til en dårlig mor -jeg triller bare tur om natta (når hun skriker) -Hun har lite sosial kontakt med andre babyer -jeg går på kafe' -jeg tar med meg babyen utenfor døra uff, er mye jeg gjør galt. jaja, koker ihvertfall vann og flasker hver gang...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #21 Skrevet 2. november 2007 Føler meg ikke "gæærn" i det hele tatt! Men gjør nok ikke alt "etter" boka for det. Men pjokken min har det bra, og utvikler seg akkurat sånn han skal.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 Godt det fremdeles er igjen noen monstermødre her inne... (og lurer dere på hva det er så er det bare å søke det opp og se, og LE!)
lillemor_og_jeg Skrevet 3. november 2007 #23 Skrevet 3. november 2007 Godt med et annerledes innlegg ) De fleste barn lever nok opp enten man gjør sånn eller sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå