Gå til innhold

Uff, tror ankelen min er brekt :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle løpe til toget i dag tidlig.

Klarte da å snuble i noe, hinket meg inn i toget å dro til Oslo på østenlansk lærerstevne.Så da satt jeg jo i ro.

Klarte å gå til toget etterpå å kjøre hjem, men jævlig vondt.

Nå sitter jeg her med foten høyt.Klarer ikke å bøye den eller sette den under meg.

Ringte røntgen i Lillestrøm, skal inn dit i morra på sjekk.De trodde kansje at det kunne være brekt eller en brist..Men det jeg sitter å tenker på etterpå er jo at jeg gikk jo på det før i dag, noen med erfaringer???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Auuuuu.... det der hørtes ikke godt ut nei ...

 

Jeg har aldri brukket noen store ben, men jeg knuste endel "småbein" i foten en gang... og jeg gikk på benet rett etterpå jeg også, Det var egentlig først etter noen timer at det begynte å gjøre virkelig vondt.....

 

Lykke til på røntgen i morgen.... og håper du får sove litt i natt...

Skrevet

Vet bare at det er jæææævlig vondt med brist også, så trenger ikke være brekt. Krysser fingrene for deg :o)

PS. Om det er veldig hovent er det godt å kjøle det ned litt i tillegg til å holde det høyt.

Skrevet

Hmmmm, godt jeg har en snill mann, har netopp spist hjemmelaget pizza, å nå rydder han kjøkkenet ;)

Jeg håper det bare er brist, passer ikke med brekt ankel og 2 små barn :(

Men slipper helge vasken da :))

Ja, sitter nå med kjølepose, hjelper litt mot smertene ivertfall..

 

 

Skrevet

Å ja, takk for lykke ønsker, og ja kryss fingrene ;)

Skrevet

Huff- det hørtes ikke godt ut.

Men hvis du tror det er brudd, da er jo det noe du ikke bør vente med å få sjekket.

Jeg hadde tatt en tur til legevakten i kveld jeg for å få tatt et bilde, kanskje du må gipses. Merkelig at de lar deg vente til i morgen.

På legevakten i Oslo tar de nå røntgenbilder med en gang, etter "litt" venting da.

Lykke til!

Skrevet

Enig med roxanne her.. Ville fått det sjekket opp i dag

Lykke til.

Skrevet

I verste fall kan det kan det jo være brudd som krever oprativ behandlig, ikke for å skremme deg altså.

Men hadde det vært et større brudd så hadde du nok ikke klart å være hjemme.

Skrevet

Grunnen til at jeg ikke sjekket det i dag er at minst jenta er syk.

Ville ikke ta henne med ut da.Mamma kommer å passer de i morgen tidlig..

Men en ting om noen svarer da.... :)

Er så redd for at de skal vri å dra i det.Hva tror dere, er skikkelig pyse når det kommer til sånt..Hadde heller født 5 barn til, (nesten sant da ;))

Klarer nå ikke å sette hælen i gulvet pga smertene.

Uff, dette blir nok en pyton natt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...