Guri-mamma Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Er litt sur på jula jeg, for alle har så utrolig mye ting, og jeg ønsker å gi ting som er nyttige og samtidig blir likt av mottakeren samtidig som dette ikke koster skjorta... Har kanskje alt for stor familie jeg da:-) Jeg gir til kjæresten barna søsken og kjærestens søsken stesøsken og kjærestens stesøsken besteforeldre (disse får elgkjøtt, noe de setter pris på:-)) tantebarn foreldre, ste og svigers... Noen få og de aller nærmeste vennene (3 stk) Alt i alt så blir dette godt over 40 stykker, og da blir det endel julegaver å finne.... Men for all del, jula er en koselig tid den:-)
"Frostpinnen" Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Mitt og mannen sitt barn Mannen min 3 fadder barn + broren til han ene 3 tante barn svigerinna og svogeren på begge sider mine foreldre mannens foreldre og et nært vennepar av oss. Har kuttet ned på julegavene de siste årene, det begynnte å ta helt av.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jule kan være ganske slitsom for oss med store familier :-P Jeg gir ca 50-60 julegaver per år og det er et slit, må ofte lage noe for det er ikke alltid pengene strekker så langt. I år MÅ jeg kutte ned så får folk heller bli sure :-P
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Hmm, må tenke litt. Skrive opp her hvem jeg må gi til: Sambo Mamma og hennes sambo 2 brødre Pappa og dama hans Bestemor? Sambo må kjøpe til: 2 søsken, mora si og samboeren hennes... Så er ikke så mange her...
Lille`mor & lillebøll Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Gir bare til: mamma og pappa 2 søsken og bestemor og bestefar på min side svigermor,stesvigerfar svigerfar og stesvigermor svoger,kona og dattra + noen venner og kollegaer som får en liten jule ting:)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 FADDERBARNET MITT JA =) =) =) Glemte henne...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Samboer Datter Besteforeldre - får alltid kalender Søsken - 6 stk Nevøer - 5 stk Tre venner av datter En tante Ca 20 gaver blir vel det... ellers sender vi julekort med bilde til ca 30 stk.
mamman til gogutten Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Her har vi blitt enige om å ikke kjøpe gaver til oss søskena, vi gir bare til barna (tantebarna). Synes det er veldig greit for vi voksne har så mye fra før, og alle har unger. I tillegg kjøper vi til foreldrene våres
JonathanTheamamma Skrevet 2. november 2007 #9 Skrevet 2. november 2007 Her blir det gitt gaver til: Barna Samboer Foreldre Svigers Søsken 4 "tantebarn" Besteforeldre Bestevenner (3 stk) Gutten jeg er fadder til. Lager som regel noe til foreldre, svigers, besteforeldre og tantebarn. Synes det er veldig koselig, også blir det ikke så veldig dyrt Dessuten så kan både svigers, foreldre og besteforeldre kjøpe det de trenger selv, så de setter pris på noe som er laget.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Min familie: Min søster Min mor /skilt Min far /skilt Mine kusiners barn, 4 stk- sammen med mamma og søster Min fadderunge En god veninne En annens veninne datter Kjøper ikke til sambo Sambos familie: Mor og far Bror Bror med kone Farfar Mormor Tror det var det, høres lite ut- men det er helt ok.
Irmelinn m/spire Skrevet 2. november 2007 #11 Skrevet 2. november 2007 Mamma Pappa og kona Storebror og dama Mine 3 småbrødre Sambos 3 søsken med partner 7 tante og onkelbarn En liten ting til alle mine hestejenter Dattra til venninna mi. En venninne ett vennepar Sambos bestekompis En kompis Bestemor og bestefar mor og far En kusine (kjempe glad i ho!) Blir rundt 40 gaver. OFF SÅ MANGE!! har heldigvis ikke så mange igjen nå
nr 6 på vei Skrevet 2. november 2007 #12 Skrevet 2. november 2007 Frem til og med 2006 har vi gitt dette; Først gir vi gaver til våre unger, det vil si 4 gaver (de 3 yngste får sikkert 3 gaver hver) dvs 10 gaver ca Min mor Mine 3 søsken med kjærester/ektemenn Tantebarn tilsammen 9 stk Min tante Min manns familie: Far Mor 7 søsken Onkelbarn 8 stk besteforeldre 2 stk Fadderbarn 1 jente 3 vennepar av oss Så kjøper vi hverandre gave og...... Tilsammen skulle det bli ca ca 50 gaver det og i tillegg gir våre 3 minste barn ca 5-6 smågaver hver til sine venner, så det er nok gaver ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå