Sofia <3 Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Huff...begynner aa bli bekymret jeg naa. Imorgen er jeg i uke 20, ikke merket noe liv enda?? Har ikke saa veldig stor mage heller... Var paa UL i uke 18, alt ok heldigvis=) Men burde jeg ikke ha kjent liv naa?? Veldig bekymra:(
BlåklokkaVest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Jeg kjente ikke liv før jeg var 21 uker med førstemann, så det er ikke unormalt. Det har også litt å si om en har morkaken på fremsiden av magen. Da kan det ta ganske lang tid før en kjenner bevegelse. Det kommer nok skal du se :-)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Jeg kjente det heller ikke før ute i uke 21! jente aldri de boblene som sprakk., gikk rett på spark:)
kariuss Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 j kjente ikke før 22 eller 23 jeg... så ingen grunn til bekymring. Noen kjenner jo aldri noe heller, så ikke tenk på det..
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 uke 18,ikkje kjennt noke enda eg heller....var i uke 21 før eg kjennte noeke som helst med førstemann.....
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 med min første kjente jeg ikke liv før jeg var 23 uker på vei jeg. Hadde ikke noe stor mage heller, det har jeg for så vidt ikke denne gangen heller, jeg er blant de som ikke blir diiiger Kanskje du også er det? Er veldig praktisk når man er høygravid og magen ikke er i veien HELE tiden, bare halve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå