Gå til innhold

Fiender.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har etter mange års irritasjon bestemt meg for å kutte ut en del venniner, er så lei baksnakking og tullball, er mye lettere med venner av motsatt kjønn, de kan man faktisk stole mer på. Hvorfor i hælvete er kvinnfolk så stygge mot hverandre, har sluppet greit unna selv, men orker ikke sitte og høre på at dem snakker dritt om folk jeg faktisk liker, sukk.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg tok det samme valget for en del år tilbake. Kuttet ut alle de som kun tilførte meg negativ energi. Baksnakking og utfrysing en etter en....det hele var idiotisk. Jeg fikk det så utrolig mye bedre etterpå! Hardt å kutte ut såpass mange, for man har jo selvfølgelig gode stunder sammen også, men det var uansett verdt det - og jeg mener at jeg valgte riktig.

I dag har jeg nye venner( + noen få av de gamle som faktisk var venner hele tiden). De er av begge kjønn, så det er jeg ikke så opptatt av(har sett mange dårlige venner av motsatt kjønn også...).

Lykke til! Tror ikke dette blir så lett, men du får det nok bedre etterpå :o)

Skrevet

Fordi jenter er jenter, og jenter er slemme... Desverre. Har bare to eller tre gode venninner, jeg. Resten har jeg kutta ut.

Skrevet

Jøss...det var jo litt trist å høre.

Selv er jeg i en venninne gjeng på 6 stk.....vi møtes ofte, er gjevngamle har barn på samme alder og kjent hverandre hele livet.

Jeg har til dags dato ikke opplevd at noen av oss har pratet dritt bak ryggen på noen andre i gjengen....Da kan vi heller si til den det gjelder at vi er uenige i hvordan hun gjør ting....

Men det viktigste er å godta at vi alle er forskjellige og at vi alle har ulike synspunkt på diverse ting og tang....

Men nå sitter vi heller ikke å prater dritt om andre heller.....dette er en uting som mange gjør og tror at de er så forbanna mye bedre enn andre.

Dette bunner i, tror jeg, at folk er misunnelig på andre og at de er veldig egosentriske....

Skrevet

Ærlig talt, det er heldigvis mange år siden dette var et issue.

Trodde slik hørte barndommen til jeg.

Skrevet

Skjønner jeg veldig godt..har gjort det samme...orka ikke,gadd ikke å høre på,leve videre som fjortiser i oppførsel... ble for ille for meg å høre på alt det pisset som kom ut av kjeften på dem...selvom den ene er min svigerinne,og venner av henne igjen..klarte ikke mer.. jeg hilser og vi prater når vi er samler i forbindelse med familie og sånn..men det er det også...jeg er ferdig med sånt tull..har fått noen nye,og har noen gamle igjen...klarer meg veldig godt uten de andre!!!!!!!!

Skrevet

Bedre alene enn i daarlig selskap.

Skrevet

Jepp, har kutta ut en venninne og to. Heldigvis har venninnegjengen fra videregående blitt voksne! Kan vel si det sånn at det var et par stk i gjengen som ikke var så glad i baksnakkingen, så vi har oppdratt hverandre litt. Det går an å si ifra, og holde seg unna all prat som bare er dumt. Bekymringer om ei felles venninne kan man prate om, men det beste da er at en av dere hjelper denne venninnen.

Skal det skje en forandring i vennegjengen til det bedre, så er det du som må ta initiativ!

ps - gutter kan være like ille i baksnakking!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...