Gå til innhold

Jeg har 50 par sko, 30 vesker,25 jakker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

også kastet jeg en søppelsekk meg jakker og diverse og 20 par sko på tirsdag! Tellte over nå... Samboer har 28 par sko og 20 jakker...

Jeg lover herved at jeg skal PRØVE på å aldri si at "jeg må ha nye sko fordi jeg har ingen som passer til den buksa..."

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, og jeg tror deg, jeg...Jaaada, en som har 50 par sko kan sikkert avvennes over natta... ;P

Skrevet

Sko er abre fantastiske greier! Dette var bare antall vesker,jakker og sko som befant seg i gangen. Pakket ned en del fra soverommet også... Uffameg...Har masse sko og vesker som jeg aldri har brukt engang! Skammelig....

Skrevet

Nei sko er kjeeeedelig å handle.. Det har ikke vært noen fine sko i noen butikker på 2 år, så gjett hvordan jeg ser ut på beina...

Skrevet

Det kommer en dag, og om det ikke blir min dag, så kanskje min datter er så heldig at hun kommer til å bruke samme sko str som mammaen sin når hun blir stor ;-)

Skrevet

Jeg lider av samme sykdom, Tiger... :-)

Skrevet

Skremte meg mest hvor mye penger som må ligge i det.....

Skrevet

Ja, tanken har gått igjennom hodet mitt et par ganger i ettermiddag, mamma&marken...

Det er derfor jeg sier; skammelig

Skrevet

jeg skjønner det:p

Du får henge en diger lapp på innsiden av ytterdøra med antall sko, vesker og jakker du har slik at det er det siste du tenker på før du går ut. Da bør du huske å ikke shoppe mer;)

Skrevet

Hmmm....vi lever i et overforbruks samfunn ja... Jeg har begynt å begrense meg. Neste år skal jeg ikke kjøpe så mye som et sko par, en veske eller et klesplagg til meg selv annet en høyst nødvendig ting som truser, tynnstrømpebukser i ny og ned og sokker. Oppfordrer andre også til å hive seg på den bølgen for miljøet! :-)

Skrevet

Det hørtes veldig mye ut.....jeg måtte ta en opptelling selv!

Jeg fant 14 par - det er 2 par joggesko, 3 par brune snøresko, 1 par svarte høstsko, 1 par gummistøvler, 1 par vinterstøvletter og 6 par sandaler (fra pensandaler via adidas til tursandaler). Nå er 4 av disse fjorten parene egentlig ganske kondemnable (joggesko med hull i foret i hælen, sandaler med ødelagte remmer osv), men jeg føler vel ikke at jeg akkurat er velskodd....

Veslejenta har

1 par cherrox

1 par gummistøvler (nye, men med hull)

1 par vinterstøvletter

1 par sandaler

1 par joggesko

Er vi spesielt nøysomme eller hva? Hvis jeg skjønner hovedinnlegger rett hadde hun i begynnelsen av uka 70 par sko!!!!

Skrevet

Da har dere det enten jævlig rotete, eller veldig godt med skap-plass :)

Skrevet

jeg gidder ikke å telle. Men vet jeg ihvertfall hade over 50 par sko for noen år siden. Vesker og jakker har jeg ikke så mye av.

Farmor har flere hundre par sko- ganske imponerende. Hun kjøper et nytt par hver gang hun er i dårlig humør.

Skrevet

jeg måtte telle selv og jeg hadde 17 par sko, utrolig, for jeg er ikke så veldig sko jente

Skrevet

Vi har veldig god skapplass akkurat nå. Men på søndag har vi ikke det lenger, er derfor jeg har kastet det jeg kunne kaste... Men jada, jeg skal prøve å slutte å handle sko... ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...