Gå til innhold

21 uker og vann i kroppen.......flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå nettopp 21 uker. For et par dager siden synes jeg føttene mine så litt hovne ut, og når jeg trykte tommelen mot leggbeinet (helt nederst på foten), så fikk jeg helt tydelig et avtrykk som stod igjen lenge etterpå. Dagen etter var alt borte, og jeg hadde ikke vann i beina igår kveld når jeg sjekket. Vet at det kommer an på hva en spiser, temperatur, hvis en står mye i ro osv. Er ikke dette litt tidlig? Kan ikke huske at jeg fikk det så tidlig i de 2 forrige svangerskapene....Flere som har opplevd å få vann i kroppen så tidlig?

Blodtrykket er fint, 55/95, og har vært der hele tiden. Ingen utslag på urinen heller, så jeg er ikke bekymret. I begge de forrige svangerskapene har jeg hatt svakt utslag på eggehvite i urinen hele svangerskapet....snodig at jeg ikke fikk det nå også....kanskje det er jenta som kommer? :-) Har 2 gutter fra før :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det. Merket det spesielt på håndleddene (klokka) jeg da. Men nå er det litt bedre igjen (23+5), så det kan nok gå litt til og fra. Et triks skal visst være å drikke mye vann ... (synes jeg har gjort det hele tia, men ...)

Skrevet

Tja, det er jo ikke akkurat noe jeg er så flink til......så da må jeg rett og slett bli litt bedre på å drikke vann...... Er nok lurt av flere grunner. Jeg har litt magetrøbbel for tiden kan man si.....!!!

Takk for råd :-)

Skrevet

jeg er hoven i fingrene å i bena,å jeg er 18 uker:/ jeg å tenkte d: herregud,skal jeg få d så tidli?!! håper jeg ikke blir seende ut som en blåse:/:)

Skrevet

Et tips til dere.Prøv og ikke spis så mye salt.

Salt gjør at kroppen samler på mere vann.

Skrevet

Jeg merket det og i beina for noen uker siden. Er 24 fullgåtte i dag. Har lagt en planke under hvert bein nederst i senga, sånn at beina ligger litt høyt om natta. Hjelper litt det....

Skrevet

jeg er 20 uker og har mye vann i kroppen! Hadde gått opp 1,5 kg på 6 dager... Legen mien sier at jeg må holde meg unna salt mat og prøve å ligge høyt med føttene... Værste av alt er at de har begynt å verke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...