Lillegull og spiren Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 hei:) lenge siden jeg har sett eg nå. alt bra med deg? jeg lurer på når du ser en spire i magen min? 08.04.84 klem
stratosen_er mamma_ Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 hei baas...lenge siden sist?? har du fått tanta nå eller? siden du er i 16pp...? jeg vil anbefale deg å prøve akupunktur...hjelper deg å stresse ned...kroppen orker ikke bli gravid viss du stresser for mye vettu:) ønsker deg alt godt...håper vi blir gravide snart begge to... klem til deg og god helg:)
Elastica Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hallo vennen :-) Her går det fint -men har hatt litt influensa i familen som vi håper snart er over ... Håper det går fint med deg også !!! Ser ikke noe som skulle være i veien for at du snart blir gravid ,men som stratosen gjør så anbefaler jeg akupungtur på det varmeste !!! Det løser opp alle blokkeringer du har i kroppen og løser opp stress og energiflyt . Etter tre års prøving ble jeg gravid etter 2-3 uker med akupungtur:-) Fikk også noen gode råd av en kineser . Han sa at honning var veldig bra for fruktbarheten til kvinner og gineseng til mannen. Grapefruktjuice var bra før el. og masasje og 2 glass vin før sex på el.dagen skulle gjøre susen -så da er det bare å sette i gang hehe... Det ligger masse fruktbarhet rundt deg så jeg blir overrasket om du ikke er blitt gravid før året er omme! Ønsker deg masse lykke til vennen og krysser fingre for deg !!! Du kan gjerne få se på meg og om du orker :-) Klem XXX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå