mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har gått lenge nå og vært i tvil om hva skjer med kroppen min. Jeg skulle hatt mensen i slutten av forrige uke,men den kom ikke og jeg begynte å håpe på at jeg var graivd,men jeg fikk ikke positiv test. Nå i dag har mensen satt i gang for fult,så jeg er nok ikke graivd. Greit at det bare er første pp, men alikvell,siden det drøyde med mensen,så hadde jeg et håp. Har aldri før hatt så lang syklus som denne gangen. Håper det sitter i neste periode da.
iznogood Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Stor og god klem til deg. Er ikke noe artig når kroppen tuller seg sånn. Jeg krysser fingrene for deg og håber det blir med 1 pp.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Forstår at du er trist og lei! Forventningene dine har vært veldig store siste ukene og månedene og da lager man seg bilder på hvordan man ønsker det skal bli. Og da blir gjerne skuffelsen desto større. Husker innlegget ditt om alt stress og styr du hadde fremover, og sa vel noe om at du måtte huske å ikke stresse og finne tid til å lage baby også;-) Jeg tror at psyken vår spiller mye inn, spesielt i en sånn situasjon. Husker selv med min prøve periode for nr 2. Gikk faktisk 2 hele år før noe skjedde. Og da hadde vi bestemt oss for å få ting sjekket opp, siden ikke det ble noe resultat av intens planlegging og jobbing med saken;-) Måneden etter den avgjørelsen ble jeg gravid og jeg tror det henger sammen med at jeg da hadde tatt et valg på å ikke stresse mer med det, men sjekke det opp. Så kanskje du må jobbe litt med akkurat det, tålmodigheten og forventningene og gi deg selv litt hvilerom. Det skjer nok når det er klart for det:-) Krysser fingrene for at du slipper være tålmodig veeeldig lenge da;-)
Maud Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Dumt at det ikke lyktes denne gangen og særlig siden kroppen din spiller deg noen puss som øker forventningene. Det er jo bare første reelle forsøksmåned da, så du får smøre deg med litt tålmodighet hvis du klarer. Om en stund er du gravid igjen, vet du :-)
♥Snulder Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Krysser fingrene for at det ordner seg fort!!!!!
Bægge dætern Skrevet 3. november 2007 #6 Skrevet 3. november 2007 det var leit da. men det er jo helt vanlig at det tar litt tid. en jordmor jeg kjenner sier at det er de færreste samleier og faktisk befruktninger som ender med graviditet. mange sene menser er visst mislykkede befruktninger....... så selv om alt er godt planlagt er sjansen stor for at det ikke blir barn av det. (det hørtes kanskje ikke ut som trøst, men det var ment som det altså, det er ikke deg det er noe feil med, dere er normale : )) jeg vet med meg selv at hvis jeg venter på eggløsning så er vi for sent ute, det må skje i forkant og da kjenner jeg jo ikke eggløsninga enda, men jeg vet og at det er i rette øyeblikk jeg er mest lysten ; ) så hvis du bare slapper av og gjør det som er naturlig, kanskje sjansen øker? skjønner at det er uutholdelig å bare vente i fjorten dager hver mnd, det er verdens lengste fjorten dager. men kanskje du kan prøve å sette litt lengre mål? tenke at dere har frem til jul, september er en fin måned å ha bursdag i det også : ) ønsker dere masse lykke til og håper dere greier å kose dere, det er viktigere det enn at barna har "perfekt" aldersforskjell. klemmer og babytanker går til deg : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå