Gå til innhold

hva gjoer dere naar de blir snoerrete?


2 gutter og 1 jente

Anbefalte innlegg

Stakkars lille, han faar jo ikke puste gjennom nesa lengre nestn...saa han vaaktner jo hele tiden og hiver etter pusten. er kjempefortvila for han faar ikke til aa bruke smokken lengre (pga at han ikke greier aa puste da) Hva gjoer dere andre? Jeg har kjoept noen nesedraaper som heter rhinox til han i dag...haaper det vil hjelpe han! Er jammen ikke mye goey naar de blir syke. han proever saa tappert aa smile og klager jo nesten ikke, men det er saa ille at han ikke greier aa puste. huff...stakkar lille snuppen min. Naa har jo jeg like tett nese ogsaa, saa haaper det gaar over snart siden det er utrolig vanskelig aa vaere saa god som mulig mot han naar jeg selv foeler meg helt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke vanlige nesedråper til de minste! Iallfall ikke før annet er prøvd :)

 

Saltvannsdråper. Fåes på apotek, tror de heter Miwana. Er iallfall bare rent saltvann. Drypp litt i hvert nesebor, og la det virke en liten stund. Så får du sånne "nesesugere" på apoteket, og de er supre. Suger ut snørra :) Husk å klemme forsiktig av det neseboret du ikke suger i, da blir det vakuum sånn at du får det ut. Kan være litt uvehagelig for gullet når det står på, men mye bedre etterpå.

Morsmelk er også fint å dryppe i tette neser.

 

Om dette ikke funker, så kan du prøve en liten dråpe vanlige "voksen-nesedråper".

 

 

God Bedring!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...