Gå til innhold

Nå er jeg trist og lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått lenge nå og vært i tvil om hva skjer med kroppen min. Jeg skulle hatt mensen i slutten av forrige uke,men den kom ikke og jeg begynte å håpe på at jeg var graivd,men jeg fikk ikke positiv test. Nå i dag har mensen satt i gang for fult,så jeg er nok ikke graivd. Greit at det bare er første pp, men alikvell,siden det drøyde med mensen,så hadde jeg et håp. Har aldri før hatt så lang syklus som denne gangen.

Håper det sitter i neste periode da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja, kjedelig, selv om man ikke har prøvd lenge. Er nok litt ustabil syklus da... Bedre lykke neste gang :)

Skrevet

Takk ,vet at jeg ikke har noen grunn til å reagere om det ikke satt på første forsøk,men det er bare det at når mensen lar vente på seg så får en jo ganske fort et håp om at der er en liten spire der.

Skrevet

Mange som brydde seg om deg gitt.

Karma?

Skrevet

Hallo??? hva er det for en kommentar, anonym 21:48??? du har mye empati skjønner jeg...snakker om dårlig karma, -right back at you!

Lykke til med neste forsøk, HI :o) det er klart det er nedtur med negativ test om man trodde spiren satt. Neste gang sitter den vettu!

Skrevet

HI har ikke vist så mye empati selv i enkelte innlegg tidligere...

Skrevet

Dette er faktisk den eneste jeg svarer i en sur tone for du har ikke vært her inne lenge hvis du ikke gjenkjenner at dette ikke akkurat er en hyggelig person. Men joda lykke til med prøvingen, er bare ikke spesielt interessert i å høre om det her inne

Skrevet

Har vært her inne lenge, og ønsker deg masse masse lykke til. Neste gang går det skal du se.

Klem

Skrevet

Typisk med ustabil syklus naar man helst ikke vil ha det. Dere faar kose dere med masse sex, og ikke stresse saa veldig med bebisplaner. Snart blir det nok spire paa dere igjen skal du se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...