mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har gått lenge nå og vært i tvil om hva skjer med kroppen min. Jeg skulle hatt mensen i slutten av forrige uke,men den kom ikke og jeg begynte å håpe på at jeg var graivd,men jeg fikk ikke positiv test. Nå i dag har mensen satt i gang for fult,så jeg er nok ikke graivd. Greit at det bare er første pp, men alikvell,siden det drøyde med mensen,så hadde jeg et håp. Har aldri før hatt så lang syklus som denne gangen. Håper det sitter i neste periode da.
Mille** Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Skjønner at du er litt trist, men lei? Det er jo gøy å lage barn, kos deg du! ;o) Lykke til!
Gjest Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hei du. Sender deg en trøstehilsen jeg, du skal nok se at spira sitter om en stund. Prøv å ikke vær utolmodig, (lettere sagt en gjort) men nyt tia dere har før du blir gravid igjen. Vi prøvde i lang tid (over ett år) før minsten her kom, og vet det er vondt når mensen kommer når man håper den sjak utebli. Og oppdaget at jo mer jeg venta på mensen og håpet jeg var gravid, jo lengre ble den utsatt. Kom så mange ganger for sent... Men plutserlig; den mnd jeg minst venta det så lyste to streker mot oss. Skal sende babystøv til deg jeg.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Takk for fine ord begge to Vet at jeg ikke burde klage,siden det er første forsøk,men siden det varte å rakk,så hadde jeg begynt å få et lite stort håp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå