mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har gått lenge nå og vært i tvil om hva skjer med kroppen min. Jeg skulle hatt mensen i slutten av forrige uke,men den kom ikke og jeg begynte å håpe på at jeg var graivd,men jeg fikk ikke positiv test. Nå i dag har mensen satt i gang for fult,så jeg er nok ikke graivd. Greit at det bare er første pp, men alikvell,siden det drøyde med mensen,så hadde jeg et håp. Har aldri før hatt så lang syklus som denne gangen. Håper det sitter i neste periode da.
martine68 Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Ja ja er det ikke typisk. Møkkatante altså. Skjønner godt at du får forhåpninger når tante uteblir. Spiller ingen rolle om det er 1. eller 30. pp egentlig. Håper du slipper flere tantebesøk på en stund. Kanskje dere lykkes neste pp. Trøsteklem fra
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Hvis du er lei etter 1pp kommer denne prøvingen til å ta livet av deg... Tenk på de som har prøvd i årevis, hvordan tror du de har det???!
martine68 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Nei jøss der har vi solstrålen vår også ja :-) Tenk jeg har prøvd i årevis men jeg er i livet enda jeg. Var skuffet over tantebesøk jeg også da jeg var fersking her inne. Den gang ble jeg bare møtt med forståelse og trøstende klemmer.
Agne Skrevet 4. november 2007 #5 Skrevet 4. november 2007 Uff, så leit at du fikk tantebesøk da. Ikke bry deg om "solstrålen"som Martine kaller henne, hun er bare uten forståelse for andre enn seg selv. Jeg har også vært prøver i årevis nå, men er som martine fortsatt i livet og som henne ble jeg også skuffet da jeg var fersking og fikk mens. Det er bare å satse videre i neste pp. Det er ellers sagt at syklusen kan bli forstyrret av stress, noe som vi jo kommer opp i når vi begynner med denne prøvinga. Det kan jo være det som skjer med deg ettersom du plutselig fikk så lang en syklus. Det er noe som har skjedd meg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå