Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Har vært hjemme på 3. dagen i dag, grunnet omgangssyken/diaré... Trodde jeg var i orden igjen i går kveld, da jeg bare hadde hatt litt rumling og vondt i magen i går, og ingen sånne gufsne dobesøk som dagen før, så bestemte meg for å dra på jobb i dag. Sto opp til vanlig tid, gikk ned på badet for å ordne meg, og selvfølgelig gå på do.. Og der ble jeg jo da sittende i over en halvtime.... Huff... Så da sendte jeg en melding til sjefen, om at jeg fortsatt var dårlig, og gikk å la meg igjen.. Har ikke hatt flere kjipe doturer enn denne i dag, men kjenner at jeg er i dårlig form, er slapp, og har et sånn ekkelt sug i magen.. Er så rart, at jeg liksom blir bra igjen, før det tar seg opp igjen... Kjipt nok!! Men, så skal jeg arrangere basar i kveld da.. Gaah.... Er leder i bygdalaget, så jeg må bare stille opp... HUFFF!!!!!!!!!! Dagens syte innlegg fra meg.......
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Tror du bør holde deg hjemme jeg. Husk at sånn omgangssyke er kjempesmittsomt! Og man bør være uten diarè og oppkast i minst et døgn før man kan regnes som smittefri. Sikkert ikke kult å smitte alle andre heller...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 En liten rettelse her.. Man må være fri for oppkast og diare i minst 48 timer før man regnes som smittefri... Helsepersonell har ikke lov å jobbe før etter 48 timers symptomfrihet... Kjekt å vite =)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2007 Men er ikke sånn syk.. Smitter ikke.. Det er jo rart da.. Mye som er rart nemlig... Vanligvis spiser jeg ikke når jeg har sånn, men har matlyst nå, ikke bruker det å ta seg opp igjen når det egentlig er gått over, jeg tror aldri jeg har hatt omgangssyke uten oppkast før, og når jeg først får sånn, så er jeg omtrent døden nær... Ligger bare på sofaen i ørska og rister.... Er omtrent som når man har spist noe som man ikke har tålt, for magen rumler og buldrer. Men det bruker ikke å vare lengre enn en dag eller så... Og jeg var jo helt vanlig igjen i går kveld.. Og hadde ingen sånne gufsne dobesøk i går... avføringen var faktisk helt vanlig i går ettermiddag... Men så når jeg skal til å gå på jobb, så kommer det igjen... Så det virker nesten som om det er kroppen min som sier fra at nå er det nok, og at det er på tide å slappe av og ta det mere med ro.. Er vel bare å innse at man ikke blir klok på disse gravide kroppene...
mamma til 2 små:=) Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Off jeg har selv hatt det 2 ganger...sist gang varte det i 4-5 dager!spydde i ei bøtte mens jeg satt på do!!! Fy F
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå