Tasselur Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 ... til gynekolog for å få pergo, hvor lang tid måtte dere vente før dere hørte noe? Vet at dette selvfølgelig er veldig forskjellig, men lurte på om dere venta i uker eller mnd, liksom? Er så innmari dårlig på å sitte og tvinne tomler, men innser at det er litt tidlig å mase etter 5 dager... ; ) Vil så gjerne rekke å starte med pergo neste pp, men den begynner nok neste helg igjen så det spørs...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Måtte bestille tie selv hos gyn jeg. Fikk med henvisning fra legen og bestilte time selv. Måtte vente nesten 2 mnd for å få time. Medn det er jo ikke sikkert gyn vil gi deg pergo med en gang da. Hos meg måtte mannen min sjekke svømmerene sine først før hun gjorde noe mer med meg. Så derfor fikk jeg ikke startet på pergo før 3 mnd etter første konsultasjon hos gyn
Tasselur Skrevet 2. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2007 Hm, forsto nesten på legen min at hun skulle sende henvisningen til gynekologen... Må ringe og spørre på mandag, skjønner jeg. (Hehe, uten å ha alt for dårlig samvittighet for å mase, et reelt spørsmål!) Legen har allerede snakket med gynekologen pga korte lutealfaser, og det var faktisk gynekologen som hadde sagt at jeg kunne få pergo hvis vi ville det. Så jeg har et håp om at det ikke går så lang tid etter at jeg har fått time til gynekologen. Oi, men det vil si at du faktisk måtte vente i 5 mnd tilsammen det, da?!? Fyttirakker'n det var lenge. Huffameg, får belage meg på å telle i mnd istedenfor uker da, ja...
Gjest Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Ja, var hos fastlegen en av de første dagene i april, fikk gyn-time i slutten av mai. Mannen sjekket svømmerene i begynnelsen av juni. Ny gyn-time i slutten av juni. Fikk resept på pergo da, men var akkurat ferdig med mens da, så kunne ikke begynne da. Hadde en kjempelang syklus i sommer og fikk ikke startet pergo før i begynnelsen av august
Tasselur Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Det er jo utrolig typisk da, at kroppen finner ut at den skal ha en lang syklus akkurat når man går og venter på å få starte med pergo... Kan tenke meg du var en smule frustert da, gitt. Har du hatt mange forsøk med pergo til nå, da? Tar du det hver pp, eller annenhver? Og har du fått noen bivirkninger? Sorry, litt mange spm her, du får ta det du gidder. : )
Gjest Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Er pergokur nr 2 nå. Har hatt pausemnd mellom ja. Fikk beskjed om det gra gyn. Men har lyst å hoppe rett på ny kur dersom det ikke klaffer denne gangen også Hehe... må kanskje ta en tlf til gyn da og spørre Har ikke merket andre bivirkninger enn ømme pupper, men det kommer jo innimellom lilkevel til tross for at man ikke går på pergo
Tasselur Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 Hm, jeg innser at det blir vanskelig å holde forhåpningene lave den pp jeg skal starte på pergo... Selv om det nå har blitt litt sånn at, jaja, det går jo ikke nå heller. Og kan godt skjønne at du vil hoppe rett på en ny kur, ja! Men ettersom du skal ha ferie og gode greier så kan det jo tenkes at de gode vibbene gjør sitt til at spira sitter denne gangen! : )
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jeg har i tillegg gått til akupunktur den siste pp. Så da får vi se Kanskje kommer halve ishockeylaget ut på en gang haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå