Gå til innhold

nå er jeg imponert...


Anbefalte innlegg

Skrevet

far og mor har en avtale om at bursdagsfeiringer deles, et år hos far, et hos mor.

 

i fjor var selskapet hos far ( både for klassekompiser og voksne, mor var her med ny sambo og feiret)

i år feirer klassen med mor, men ber bare "sin side" voksne..

 

og far må holde selskap for "sin side" hos seg...

 

kan noen fortelle meg hvorfor?????

 

hilsen frustrert stemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det forklarer jo ikke kommunikasjonsbristen...

 

Kanskje ser ikke mor det som en fast avtale, eller kanskje har mor og far rett og slett lagt ulik vekt på avtalens utstrekning. Vet du f.eks noe om situasjonen da den ble inngått? Selv ser jeg liten mening i å feire bursdager med mors, fars, stemors og stefars familier blandet. Siden vi både har mitt, ditt og våre barn, og er vel etablerte, blir det mer naturlig å feire med min og mannens familie. Selvfølgelig har vi ikke problemer med å blande familier ved større anledninger, og vi har også en god tone og et godt samarbeid underveis.

 

Dessuten ser det ut til at mormoren til stesønnen min virkelig hater meg. Kan ikke helt forstå hvorfor, siden det hadde vært slutt i over to år da jeg kom inn i bildet. Ser derfor ikke helt for meg å invitere hennei familiebursdag her. Hun er også veldig bitter på mannen min, selv om han og eksen hadde et rent brudd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...