Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Vet ikke om dette passer på dette forumet, men håper noen har erfaringer... skravlesiden går det ikke ann å vær anonym. Samboeren min har begynt på anti-depressive... og jeg lurer på en ting. Går dette stoffet over i sæden hans og kan bli videre tatt opp i min kropp ved sex? Jeg er jo gravid og vil ikke ha slike stoffer i meg...
Bdancer Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 hmmm jeg vil jo tro at alt/hele kroppen blir påvirket av ting man får i seg... Og jeg har lest et sted at blandt annet proteiner og et stoff som gjør oss lykkelig (enten endorfiner eller noe som øker produksjonen av endorfiner) blir tatt opp gjennom sjeden fra sæd. En kamerat av meg fikk beskjed av legen om at han ikke burde få barn (altså befrukte) så lenge han gikk på et middel mot kviser (tabletter mot ekstreme kvisetilfeller som tørker ut huden). Men han ble ikke anbefalt å holde seg unna sex, slik at stoffet ikke går inn i dama. Og har ikke hørt om at anti-depressive-brukere ikke bør ha sex for å overføre medisiner til sin kjære. Ikke så mye hjelp i mitt svar da, men skjønner at du er i tvil. spør legen din for sikkerhetsskyld du... hvis ingen andre kloke hoder her inne vet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå