cashewnøtta Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Bake kake søte dyppe den i fløte først i fløte så i vann så kommer det en gammel mann som ville kaka stikke med ei lita gullstikke Husk- opp i omnen Dump-ned i aska
~~DoraDora~~ Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Denne varianten synger vi : Klappe, klappe søte... dypper den i fløte... først i sukker, så i vann... og så kom det en gammel mann... og ville kaken smake...
Fire småtroll Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Den finnes i flere varianter, noen mer lokale enn andre.. Disse to har jeg vokst opp med Bake kake søte duppe den i fløte først i sukker så i vann så kom det en gammel mann som vill kaken smake så da måtte "barnets navn" bake Klappe, klappe søte duppe den i fløte først i sukker så i vann så kom det en gammel mann som ville kaken prikke med en liten gullstikke (samtidig som du stikker barnet i magen med pekefingeren)
mayaya Skrevet 2. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. november 2007 ahaaaa så det var ikke jeg som var på jordet, da? Det ER samme sangen?? hehehe takk :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå