Tre tette! *07+10+11* Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 jeg har ikke peilig hva jeg skal kjøpe.. trenger noen tips:)
Gjest Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Han får kopp med bilde av gullet på. Helt enkel, bestilt fra elkjøp.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 bok..far for første gang. var en pappa som sa den var kjempe morro
hit og dit Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 Frokost på senga og kake, og så skal mamma lage middag for ein gangs skyld.
beibiboom Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 shit ja... det var det jeg skulle huske... er det nå på søndag det?
xxxo Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 farsdagen er 11. nov. lage/kjøpe beste pappa diplom cd/dvd/spill bok kopp/musematte el.l. med bilde av barnet/barna og evt deg klær yndlings mat/dessert, blad, leie film
opelvectra Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 ANBEFALER VIRKELIG OG GÅ INN PÅ EUROFOTO.NO kjempe fin side hvor du kan dekorere masse ting med bilder og skrift spesiellt til pappan:) bestilte nettopp et kort med bilde av pappan og sønn med sjokoladehjerter inni... veldig spesiellt til bare han=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå