Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Hvordan går det med dere???????? Trenger litt oppdatering her skjønner jeg Jeg tar ferie fra jobb, fra bim og babylaging denne uka Men kommer sterkere tilbake neste helg og eggløsning Går jo på pergo denne mnd, så må skynde meg tilbake på fredag slik at jeg rekker å komme til mannen min før eggløsningen Hehe... Men det er jo dag 15 da, så det burde vel gå greit. Håper akupunktur og pergo i kombinasjon gjør susen
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Hei Turbo=) Jeg er innom her men ikke så aktiv lenger liksom. Reiser til Haugesund 14 nov.. har time 15/11.. Gleder/gruer meg.. Har EL om 9 dager og kommer til å prøve da også selv om vi skal nedover 4 dager etter EL... (må jo nesten) Men har veldig stor tro på en positiv test i romjulen, etter IVF/ISCI=) Jeg vet Nemo hadde IKM torsdag men har ikke kikket så mye innpå her og kommer ikke inn på min egen side for å sjekke posten min!!=( Håper hun har testet positivt!!!=) Du må ikke være borte for lenge nei=), komme deg hjem og ligge til sengs under alle de aktuelle dagene!!!! Håper vi snart kan flytte sammen til 1.tri... vertfall dere to=) Vil ha dere med over=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå