Gjest Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Syns faktisk programmet var bra jeg Laget på en litt humoristisk måte Den mannen eier vel ikke bluferdighet i det hele tatt Haha... Overrasket meg at han sa han ble flau da han var ferdig å støpe "batongpenisen" sin
mammatilto? Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Lo så tårene trillet flere ganger jeg
snart mor til 3 Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 helt enig tviler ikke på at serien kan komme til å gå over noen grenser,men det må vi pina meg tåle.. og de som ikke gjør det kan jo være så snill å skifte kanal så slipper de å se på... all sutringen er rett og slett bare teit...jeg sitter ikke å sutrer over at det vises program jeg ikke liker.. okei..kanskje av og til som hvis de viser fotball på alle de fire kanalene jeg har..da får jeg sponk..men jeg går ikke sutrene til avisene for å fortelle dem at jeg skal boikotte kanalene fordet om... nei...hver sin smak... man må bare godta det...
Chaiemae Skrevet 2. november 2007 #5 Skrevet 2. november 2007 Glemte av hele programmet. Kommer det i reprise?
Jelly Belly Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Jeg skal ærlig innrømme at jeg var rimelig skeptisk til konseptet, da jeg mener det er litt på kanten. Men fy fader og kult det var... Holdt seriøst på å le meg ihjel da han skulle "preppe" seg til penisstøpingen.. "Faen, jeg kommer ass. Neeeeeei!!!"
teso6 Skrevet 3. november 2007 #9 Skrevet 3. november 2007 Det var kjempe morro å sjå Koste meg virkelig. Den karen er ikkje god!!! Finst ingen grenser for kva han finner på
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #10 Skrevet 4. november 2007 Jeg likte også programmet. Og jeg må si jeg ble j*vlig imponert over hans eksemplar av en penis... jeg mener... man har jo hørt rykter, men deeamn... tjo, heisann, der var DEN jah! Hehe... glad ikke sambo snudde seg og så meg i øya da den fylte skjermen ja.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2007 #11 Skrevet 4. november 2007 noen som vet når det går i reprise???? fikk det ikke med meg på torsdag
Gjest Skrevet 4. november 2007 #12 Skrevet 4. november 2007 Vet ikke om d går i reorise, men du kan jo sjekke om d ligger på tv.no evt på sumo....
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 K.Schau er den ekleste i mannen i Norge!!!!!
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke sett det, og skal heller ikke, men synes reklamen for programmet er blasfemisk og ukristelig. Allikevel er det sikkert ikke verre enn mye annet som sendes på TV/media, men å sammenligne de kristnes opprop med muslimske fundamentalister (stod i vg eller db), den er jeg ikke enig i.... Her er det ingen som brenner dukker av Schau eller truer med å bombe TV2... Synes Schau er ekkel og denne gangen går han for langt ...
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 Tja, jeg synes kanskje han gikk mer over streken den gangen han satte påhengsmotor på en død gris under quarten ;-) Schau er en tøffing!
mammaen til Luca Skrevet 8. november 2007 #16 Skrevet 8. november 2007 Jeg ser ikke på programmet, men for meg har det ingenting med blasfemi eller noe sånt. Jeg liker rett og slett ikke Kristopher Schau. Derfor velger jeg å tilbringe den halvtimen med noe annet istedenfor. Men jeg gidder ikke involvere meg i debatten om ukristelig eller noe sånt. Kristopher er jo kjent for å gjøre usmakelige ting, så noe annet er vel egentlig ikke forventet av ham! Med ham så er det enter liker du ham eller så liker du ham ikke. Og liker du ham ikke, velger en å la vær å se programmet. Så enkelt er det, ihverfall for meg
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 8. november 2007 #17 Skrevet 8. november 2007 det var helt konge og jeg gleder meg til å se det igjen i kveld
Anonym bruker Skrevet 8. november 2007 #18 Skrevet 8. november 2007 Jeg trodde du annonserte i flere forum at du skulle slutte fordi du hadde driti deg ut, jeg! Var det bare for oppmeksomhetens skyld, eller har jeg misforstått noe? Nå forsvinner vel denne tråden også, slik alle andre trådene du melder til moderatoren, men jeg synes nesten du skylder oss en forklaring etter alle innleggene du skrev om at du skulle slutte.
Supertea Skrevet 8. november 2007 #19 Skrevet 8. november 2007 Synes det er morsomt jeg, selv om han var litt ekkel når han skulle bli en pølse nå i kveld...
OhBaby! Skrevet 9. november 2007 #20 Skrevet 9. november 2007 hahahha! han er bare ikke god idet hele tatt!! jeg er imponert over hva han utsetter seg selv for på tv!! han er ikke mye god nei! ehem..kremt,men god size på utstyret jah!!! kommer til å følge med hver torsdag så sant jeg har tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå