nr 6 på vei Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 .........og etter 4 jenter så kommer gutten :-) De var så sikker som det gikk an å være, og på bildet kan vi se "snoppen" godt..... (skal prøve å legge inn UL bilde på profilen.....) Det skal bli kjempeartig og jentene gleder seg enormt over at det faktisk ser ut til at det blir en "lillebror" i familien. På tur hjem stoppet vi likegodt å kjøpte de første gutteklærne, samt en helt ny Basson Roma, i sort farge...... Nedtellingen er begynnt jenter, ha en fortreffelig helg.........
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 oooo, så gøy! Kan tenke meg det er 4 begeistrede storesøstre hjemme:) Gratulerer!
Gummianda:) Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med gutt i magen:) Jeg venter også gutt etter tre jenter på rad:)
Adriansmor med tulla Skrevet 2. november 2007 #4 Skrevet 2. november 2007 åå så artiii Gratulerer=)))
nr 6 på vei Skrevet 2. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2007 Hei har lagt inn ultra bilder, kunne noen sjekke om de vises? Skriv beskjed her er dere snill...... Tusen takk.....
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Bildene ligger der de! Kjempefine bilder! Gratulerer så mye med den lille gutten!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 2. november 2007 #7 Skrevet 2. november 2007 Unnskyld. Litt frustrert jeg. Er ikke du inne på ufrivillig abort og. Eller er det 2 av dere?? Bli ikke fornærmet,jeg er bare litt frustrert.
Gjest Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer! Godt valg av vogn ) Vi er kjempefornøyde med den!
nr 6 på vei Skrevet 2. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. november 2007 Frustrert? Tror du skal sjekke en gang til jeg for har nok ikke vært der inne jeg nei :-) Mitt nick er det samme som det har vært siden august i år.......
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. november 2007 #10 Skrevet 2. november 2007 Gratulerer med gutten i magen.... om få uker får eg jente nr 4 men tror eg stopper der eg.....
en på vei *utklekket:)* Skrevet 3. november 2007 #11 Skrevet 3. november 2007 Sorry. Det var en nr fem på vei. Men det var liten forskjell da:) Uansett gratulerer så mye med spira og vellykket ul.
nr 6 på vei Skrevet 3. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2007 Helt greit det, ha en fortreffelig weekend :-)
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 3. november 2007 #13 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med gutt da Gøy å få begge kjønn til slutt.
lotta72 har fått Anders Skrevet 3. november 2007 #14 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer. Jeg har tre jenter og venter gutt. Det er skikkelig rart. Har nå 6 bilder av "snoppen" så det er ingen tvil, men føles uvirkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå