rigmora :-Oline-: Skrevet 2. november 2007 #1 Skrevet 2. november 2007 Eg ha kanskje litt vatn i kroppen, men no e d komt kvite flekka over store dela av leggane og låra...? noken so veit ka d kan ver? I dag tidlig hadde våkna eg av at eg måtte på do (atter igjen,..) og gjekk ned på do, og sovna nesten på do, hehe! Men d som e poenget e at eg såg ned på knea mine, og på høgre hadde eg den innhullinga, etter et par minutt var d litt rødt, og når eg va komt opp i senga igjen va d vekke. So kom eg på å tenke på liggestillinga mi før eg for på do, og hadde ligget på høgre side og hatt venstre fot oppå høgre... derfor kom sikkert den innhullinga i kneet.. Men betyr d at eg ha mykje vatn i kroppen?
Erisa* Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Høres ut som at du har litt vann i kroppen, ja.. Men det er vel ganske normalt? Hvis du føler at det øker på veldig fort, så ville jeg ringt til jordmor og spurt hva hun syns.
Bdancer Skrevet 2. november 2007 #3 Skrevet 2. november 2007 jeg har fått røde flekker på knærne om de ligger inntil hverandre eller at jeg har sittet med bena i kors - også før jeg ble gravid! Nå har jeg masse vann i kroppen og har ofte "hakk" her og der etter litt for stramme sokker, trusestrikken, der bordkanten har vært når jeg har lagt bena på bordet osv... De hvite flekkene du snakker om er sikkert pigmentforandringer... det er vanlig og jeg tror de går over etter fødselen hvis jeg ikke husker feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå